کتاب هشدار برادران گریم

The Land of Stories: A Grimm Warning
(قصه های همیشگی 3)
کد کتاب : 15386
مترجم :
شابک : 978-6004623537
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 21
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

هشدار برادران گریم
The Land of Stories: A Grimm Warning
سرزمین قصه های همیشگی 3
کد کتاب : 104720
مترجم :
شابک : 978-6225238084
تعداد صفحه : 422
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب هشدار برادران گریم اثر کریس کالفر

کتاب «هشدار برادران گریم» رمانی نوشته ی «کریس کالفر» است که نخستین بار در سال 2014 چاپ شد. «کانر» و «الکس» حالا چهارده ساله هستند و زندگی های بسیار متفاوتی با هم دارند: در حالی که «کانر» منتظر فرا رسیدن اردوی مدرسه به آلمان در کنار دختر مورد علاقه اش «بری» است، «الکس» آماده می شود تا در یک مراسم افتتاحیه شرکت کند که در آن به صورت رسمی مورد آزمون قرار می گیرد که آیا لیاقت نشستن در «شورای پریان» را دارد یا خیر. با این حال، دنیای این خواهر و برادر دوقلو دوباره در هم می آمیزد: «کانر» هشداری را از طرف «برادران گریم» رمزگشایی می کند که مستقیما به صلح و امنیت در قلمرو «پادشاهی های پریان» مربوط می شود. ارتشی بزرگ در حال رد شدن از پل میان دنیاها است—ارتشی تحت رهبری یک ژنرال بی رحم که برای مطرح کردن نام خود، از هیچ کاری دریغ نخواهد کرد.

کتاب هشدار برادران گریم


ویژگی های کتاب هشدار برادران گریم

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

کریس کالفر
کریستوفر کالفر، زاده ی 27 می 1990، خواننده، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است.کالفر در کالیفرنیا به دنیا آمد. او به دلیل موارد بسیاری از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن در مدرسه، بخشی از تحصیلات ابتدایی خود را در خانه انجام داد. کالفر در دبیرستان، در بسیاری از برنامه های سخنرانی و مباحثه شرکت می کرد و توانست جوایز بسیاری را در این عرصه ها کسب کند. او مقام نهم مسابقه ی تفسیر دراماتیک را در کالیفرنیا و همچنین جایزه هایی را از نهادهای «باشگاه درام» و «FFA» کسب نمود. کالفر در مدرسه، رئیس با...
نکوداشت های کتاب هشدار برادران گریم
A land full of wonder and magic.
سرزمینی سرشار از شگفتی و جادو.
Barnes & Noble

Like a warm reunion with old friends.
مانند یک ملاقات دوباره ی گرم با دوستان قدیمی.
The Bookbag

Packed with action, emotion and adventure.
مملو از صحنه های اکشن، احساس و ماجراجویی.
FictionDB

قسمت هایی از کتاب هشدار برادران گریم (لذت متن)
«کانر» در دنیایی از نور می چرخید. نور آنقدر خیره کننده بود که به زحمت می توانست چیزی ببیند. حتی صدای خودش را هم نمی شنید... تنها صدایی که به گوشش می خورد، صدای بادی بود که به دورش می پیچید.

هر از گاهی «بری» یا «امریش» را می دید که از جلویش رد می شدند. دستش را به طرفشان دراز می کرد، اما نمی توانست آن ها را بگیرد.

می دانست در فضای بین دو دنیا هستند؛ دو سال پیش که با خواهرش از توی کتاب به سرزمین قصه ها سفر کرده بودند هم به اینجا آمده بود. فقط انگار نسبت به دفعه ی قبل، رسیدن به مقصد طولانی تر شده بود.