کتاب هنر نه گفتن

The Art Of Saying NO
بدون احساس گناه
کد کتاب : 15408
مترجم :
شابک : 978-6002535269
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

هنر نه گفتن
The Art Of Saying NO
کد کتاب : 15409
مترجم :
شابک : 978-9642249862
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

هنر نه گفتن
The Art Of Saying NO
چگونه از حق خود دفاع کنید
کد کتاب : 54697
مترجم :
شابک : 978-6226671842
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر نه گفتن اثر دیمون زاهاریادس

دست از بله گفتن های احمقانه خود بردارید! بیاموزید که چگونه مرزها را برای خود تعیین کنید و نه بگویید - بدون اینکه احساس گناه کنید!

آیا از افرادی که از شما سو استفاده می کنند خسته شده اید؟ آیا از همکاران ، دوستان و اعضای خانواده که خواستار وقت شما هستند خسته شده اید و انتظار دارید که این فرصت را دیگر به آنها ندهید؟ آیا می خواهید از این به بعد بتوانید سریع تر تصمیم گیری کنید و با صدای بلند به در خواست های خلاف میلتان، نه بگویید؟

اگر چنین است ، کتاب "هنر نه گفتن" برای شما بسیار مناسب است.

تصور کنید که می توانید درخواست ها را رد کرده و دعوت ها را با اطمینان و صراحت رد کنید. تصور کنید به افرادی که از شما طلب لطف می کنند نه بگویید و در این کار احترام آنها را جلب کنید.

هنر نه گفتن را بیاموزید: چگونه در زمین خود بایستید ، وقت و انرژی خود را پس بگیرید ، و از پذیرفته شدن خودداری کنید (بدون اینکه خود را مقصر بدانید!)

نویسنده پرفروش آمازون ، دامون زاهاریادس ، راهنمای استراتژیک گام به گام برای تعیین مرزها و ایجاد قاطعیت برای حفظ آنها را ارائه می دهد. شما یاد می گیرید که چگونه مطابق اعتقادات خود در هر شرایطی ، در خانه و محل کار، نه بگویید. و از همه مهمتر ، شما خواهید فهمید که چگونه دوستان ، اعضای خانواده ، رئیسان ، همکاران و همسایگان خود را وادار کنید که به مرزهای شما احترام بگذارند و اقتدار شخصی شما را تشخیص دهند.

در بخش گفتن نه ، کشف خواهید کرد:

مبارزه شخصی من با مردم پسند بودن (و چگونه این عادت را پشت سر گذاشتم!)

11 دلیل اصلی که می خواهیم بله را بگوییم وقتی می دانیم باید نه بگوییم

....

کتاب هنر نه گفتن

دیمون زاهاریادس
دامون زهاریادس ، متخصص بهره وری، صاحب سایت ArtOfProductivity.com، سایتی است که به شما نشان می دهد که چگونه روز خود را هک کنید تا کارهای بیشتری انجام دهید.
قسمت هایی از کتاب هنر نه گفتن (لذت متن)
به آخرین باری که به کسی خدمت کرده اید، فکر کنید. شاید آن فرد درباره چیزی از شما راهنمایی می خواست، یا نظر شما را پرسیده بود. یا شاید این فرد برای اطلاعاتی که به نوعی به نفعش بوده، به شما نزدیک شده. احساس خوبی بود، این طور نیست؟ تقدیر و تحسین خیلی خوب است. همه ما دوست داریم دیگران ما را ارزشمند بدانند. از احساس مهم بودن لذت می بریم. این مسئله، حتی برای زمانی کوتاه ما را در چشم دیگران در جایگاه بالاتری قرار می دهد. اما مشکل اینجاست: این احساس می تواند مست کننده باشد، ما را ترغیب می کند که دائما در پی فرصت باشیم تا ارزش خودمان را ثابت کرده و باور به ارزشمند بودنمان را تقویت کنیم. زمانی که باید نه بگوییم، این وسوسه می تواند ما را به پذیرفتن درخواست ها تحریک کند.

- اگر برای زندگی تان اولویت بندی نکنید، کسی دیگر این کار را خواهد کرد.

- یک «نه» برآمده از عمیق ترین اعتقادات، بهتر از «بله» ای است که صرفا برای خشنود ساختن، یا بدتر از آن، برای اجتناب از دردسر گفته شده است.

فرق بین افراد موفق و افراد بسیار موفق این است که آدم های بسیار موفق، تقریبا به همه چیز «نه» می گویند.