کتاب یک مرد ناشناخته

The Story of a Nobody
  • 14,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: آسو آسو
    نویسنده:
کد کتاب : 1564
مترجم :
شابک : 978-600-8755-08-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1893
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

آنتون چخوف از بزرگترین نویسندگان ادبیات روسیه

معرفی کتاب یک مرد ناشناخته اثر آنتون چخوف

کتاب یک مرد ناشناخته، اثری نوشته ی آنتون چخوف است که اولین بار در سال 1893 به چاپ رسید. قاتلی بی نام و نشان (راوی داستان) مأموریت دارد تا به خانه ی اورلف، پسر سیاستمداری بلندپایه، نفوذ کند؛ سیاستمداری که توسط یک گروه شورشی و افراطی ناشناخته، به عنوان «دشمنی جدی» در نظر گرفته می شود. راوی که در پوشش یک خدمتکار به خانه ی اورلف وارد شده، از همه ی اعضای خانواده جاسوسی می کند و با عادت های عجیب و گاهاً احمقانه ی این خانواده ی ثروتمند آشنا می شود. علاوه بر این، رفتار سرد و نه چندان صمیمانه ی اورلف با معشوقه اش، زینایدا، ذهن راوی را به خود مشغول می سازد. با گذشت زمان، افکاری به ذهن راوی می رسد که تمام مسیر زندگی و مأموریت او را با تغییر مواجه خواهد کرد.

کتاب یک مرد ناشناخته

آنتون چخوف
آنتون پاولوویچ چخوف، زاده ی 29 ژانویه ی 1860 و درگذشته ی 15 ژوئن 1904، داستان نویس و نمایشنامه نویس روس بود. او در زمان حیاتش بیش از 700 اثر ادبی خلق کرد.چخوف را مهم ترین داستان کوتاه نویس برمی شمارند. او در زمینه ی نمایشنامه نویسی نیز آثار برجسته ای از خود به جا گذاشته است به طوری که عده ای او را پس از شکسپیر، بزرگترین نمایشنامه نویس تاریخ قلمداد می کنند.چخوف در سال های پایانی تحصیلات متوسطه اش در تاگانروگ به تئاتر می رفت و در همین زمان، نخستین نمایشنامه ی خود را نوشت. او در همین سال ها مجله...
نکوداشت های کتاب یک مرد ناشناخته
This tale bears all the hallmarks of Chekhov's genius.
این داستان دربردارنده ی همه ی شاخصه های نبوغ چخوف است.
Amazon Amazon

It perfectly captures the political and social tensions of its day.
این کتاب به شکلی بی نقص، تنش های سیاسی و اجتماعی زمانه ی خود را به تصویر می کشد.
Bloomsbury

An affecting work.
اثری تأثیرگذار.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از کتاب یک مرد ناشناخته (لذت متن)
دلیل خدمت من به اورلف، پدرش بود، سیاستمداری مشهور که او را یکی از دشمنان اصلی نهضتم می دانستم. من عقیده داشتم که از طریق مکالماتی که ممکن بود در حین اقامت در منزل پسرش بشنوم، یا یادداشت ها و کاغذهایی که ممکن بود پیدا کنم، می توانم به جزئیات نقشه ها و برنامه های پدر پی ببرم.

من روز به روز بیشتر تشنه ی این زندگی معمولی و یکنواخت می شدم و این تشنگی شدید و آتشین داشت مرا از پا درمی آورد. من شیفته ی آرامش روحی، سلامتی، هوای سالم و بی نیازی بودم. مثل یک آدم خیال پرداز شده بودم و درست مثل یک خیال پرداز نمی دانستم که در دنیای واقعی به دنبال چه هستم.