کتاب حقیقت غاری است در کوه های سیاه

The Truth Is a Cave in the Black Mountains
  • 15 % تخفیف
    120,000 | 102,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پریان پریان
    نویسنده:
کد کتاب : 1565
مترجم :
شابک : ‏‫‬‭978-600-7058-47-3
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 80
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نیل گیمن از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب حقیقت غاری است در کوه های سیاه اثر نیل گیمن

کتاب حقیقت غاری است در کوه های سیاه، اثری نوشته ی نیل گیمن است که اولین بار در سال 2010 منتشر شد. این داستان به یاد ماندنی و جذاب به موضوعاتی چون خانواده، جهان های دیگر و جست و جو برای یافتن گنجی پنهان می پردازد. نیل گیمن در این اثر ارزشمند که با بازخوردهای فوق العاده مثبتی از طرف منتقدین و مخاطبین رو به رو شده، بار دیگر موفق می شود داستانی هیجان انگیز درباره ی رنگ ها، سایه ها، خاطرات، افسوس ها، انتقام و در نهایت عشق را به رشته ی تحریر درآورد. کتاب حقیقت غاری است در کوه های سیاه، بدون تردید طرفداران پرتعداد این نویسنده ی انگلیسی را به وجد خواهد آورد.

کتاب حقیقت غاری است در کوه های سیاه

نیل گیمن
نیل ریچارد مک کینون گیمن، زاده ی ۱۰ نوامبر ۱۹۶۰، نویسنده ی داستان کوتاه، فیلم نامه نویس، رمان نویس، خالق کتاب کامیک، تئاتر صوتی و فیلم هایی به سبک علمی-تخیلی و خیال پردازی است. او در حال حاضر با موسیقی دان آمریکایی آماندا پالمر ازدواج کرده و در این کشور ساکن است.وی موفق به کسب جوایز متعددی شامل جایزه های هوگو، نبیولا و برام استوکر، و همچنین نشان نیوبری شده است.از آثار قابل توجه او می توان به مجموعه کتاب های کامیک سندمن، و رمان های گرد ستاره، خدایان آمریکایی، کورالاین و کتاب گورستان اشاره کرد....
نکوداشت های کتاب حقیقت غاری است در کوه های سیاه
This story will stick with you long after you’re done.
این داستان تا مدت ها پس از اتمام آن، با شما همراه خواهد بود.
Boing Boing

قسمت هایی از کتاب حقیقت غاری است در کوه های سیاه (لذت متن)
حقیقت غاری است در کوه های سیاه. فقط و فقط یک راه برای رسیدن به آن وجود دارد و آن راه، پر از نیرنگ و سختی است. و اگر مسیر اشتباه را انتخاب کنی، در تنهایی خواهی مرد.

اکنون پیر هستم، یا حداقل دیگر جوان نیستم، و هر چه می بینم مرا یاد چیز دیگری که قبلا دیده ام، می اندازد؛ انگار که دیگر هیچ چیز را برای اولین بار نمی بینم. دختری لاغر با موهای سرخ آتشین، فقط مرا یاد صدها دختر دیگر و مادرانشان، و چگونگی بزرگ شدنشان، و ظاهرشان به هنگام مرگ می اندازد. این، نفرین سالخوردگی است که همه چیز، بازتابی از چیزهای دیگر می شود.