کتاب دانشنامه ی نظریه های روایت

Routledge Encyclopedia of Narrative Theory
  • 45,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: نیلوفر نیلوفر
    نویسنده: دیوید هرمن
کد کتاب : 15659
مترجم :
شابک : 978-9644486814
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 236
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دانشنامه ی نظریه های روایت اثر دیوید هرمن

کتاب "دانشنامه ی نظریه های روایت" نوشته "دیوید هرمن" میباشد.

در چند دهه گذشته شاهد پیدایش نظریه "روایت" بودیم که به دنبال آن علاقه مندان زیادی پیدا کرد که که دامنه وسیعی از رویکردهای مختلف تاریخی، جامعه شناختی، زبان شناختی، روان شناختی، مطالعات_جنسیت و ... را در بر می گیرد.

"نظریه روایات" از آنچه در افراد خاص در شرایط خاص و با عواقب خاص اتفاق افتاده است ، داستان ها به عنوان یک استراتژی اساسی بشر برای رسیدن به زمان ، روند و تغییر در نظر گرفته می شود.
با این حال ، غالب روایت به عنوان تمرکز علاقه در چندین رشته باعث می شود تا دانشمندان ، معلمان و دانش آموزان به یک منبع مرجع جامع دسترسی پیدا کنند.

«روایت شناسی» اولین تلاش به گونه ای منسجم صوری در بررسی جداگانه داستان و تثبیت فراگیری روایت از طریق ایجاد الگوی اکتشافی و همه روایی بود.

کتاب دانشنامه ی نظریه های روایت

دسته بندی های کتاب دانشنامه ی نظریه های روایت
نکوداشت های کتاب دانشنامه ی نظریه های روایت
It is the single volume I would advise my students and other budding narratologists to purchase so as to have it constantly at hand for quick consultation...With its more than 700 tightly packed pages, close to 450 entries by 200 international experts on narrative-theoretical topics, plus an 80-page index, the Encyclopedia is well worth the investment.
این مجلدی است که من به دانشجویانم و سایر راویان توصیه می کنم خرید کنند تا دائما برای مشاوره سریع در دسترس باشند .با بیش از 700 صفحه ، نزدیک به 450 مدخل توسط 200 کارشناس بین المللی روایت- مباحث نظری ، به علاوه یک فهرست 80 صفحه ای ، دایره المعارفی که ارزش سرمایه گذاری دارد.
Pekka Tammi, Language and Literature

قسمت هایی از کتاب دانشنامه ی نظریه های روایت (لذت متن)