کتاب ترس و تنفر در لاس وگاس

Fear and Loathing in Las Vegas
کد کتاب : 15685
مترجم : حسام زاهدی
شابک : 978-6002650535
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1972
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ترس و تنفر در لاس وگاس اثر هانتر اس تامپسون

تامپسون با این اثر نوع خاصی از روزنامه نگاری به نام «Gonzo Journalism» را به نام خود ثبت کرده است. در این شیوه روزنامه نگاری، خود روزنامه نگار در بطن داستان و گزارش قرار دارد. از این جهت رمان «ترس و نفرت در لاس و گاس» دارای اهمیت است.
این اولین ترجمه از آثار تامپسون در ایران است. این روزنامه نگار امریکایی در سال ۱۹۳۷ میلادی متولد شد و ۶۸ سال زندگی کرد. مرگ او نیز جنجالی بود. او وصیت کرد که خاکستر جسدش پس از سوزانده شدن توسط یک هنرپیشه معروف سینما در هوا پراکنده شود.

کتاب ترس و تنفر در لاس وگاس

هانتر اس تامپسون
هانتر اس. تامپسون (Hunter S. Thompson؛ زاده ۱۸ ژوئیهٔ ۱۹۳۷ درگذشته ۲۰ فوریه ۲۰۰۵) خبرنگار و نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود که به عنوان پایه‌گذار روزنامه‌نگاری گونزو شناخته می‌شود.وی ابتدا با انتشار کتاب Hell's Angels (1967) به شهرت رسید، کتابی که وی یک سال را برای زندگی و سوار شدن با باند موتور سیکلت Hells Angels گذراند تا به نوشتن یک گزارش دست اول از زندگی و تجربیات اعضای آن بپردازد.در سال 1970، او عنوان غیر متعارف "The Kentucky Derby Is Decadent and Depraved" برای ماهنام...
نکوداشت های کتاب ترس و تنفر در لاس وگاس
There are only two adjectives writers care about..."brilliant" and "outrageous". Hunter Thompson has a freehold on both of them. "Fear and Loathing" is a scorching epochal sensation.
فقط دو صفت وجود دارد که نویسندگان به آنها اهمیت می دهند."درخشان" و "بی فروق". هانتر تامپسون در هر دوی آنها آزاد است. "ترس و بدبختی" یک احساس سوزان عصر است.
New York Times New York Times

قسمت هایی از کتاب ترس و تنفر در لاس وگاس (لذت متن)