کتاب سال خرگوش

The Year of the Hare
کد کتاب : 15713
مترجم :
شابک : 978-6009582426
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب سال خرگوش اثر آرتو پاسیلینا

یک رمان کمیک پرفروش بین المللی که در آن مردی - با کمک یک خرگوش - ناگهان متوجه می شود چه چیزی در زندگی مهم است.
«فرار در بهترین حالتش. . . فقط سرگرمی محض.» -NPR.org

«کدام یک از ما آن ایده فتنه‌انگیز شگفت‌انگیز را نداشته‌ایم: برای مدتی از زندگی آن‌طور که می‌دانیم بازی کنیم؟» با این کلمات از پیشگفتار خود، پیکو ایر انگشت خود را بر جذابیت هیجان‌انگیز آنارشیک سال خرگوش می‌گذارد، رمانی که در سنت پرفروش‌ترین کتاب‌های Watership Down، Jonathan Livingston Seagull و Life of Pi است.
در حین انجام وظیفه، یک روزنامه نگار با ماشین خود به خرگوشی برخورد می کند. این حادثه کوچک زندگی را متحول می کند: او تصمیم می گیرد کار خود را رها کند، همسرش را ترک کند، دارایی خود را بفروشد و یک سال را به سرگردانی در وحشی فنلاند بگذراند - با خرگوش به عنوان همدم خود.
آنچه در پی می‌آید، یک سری ماجراهای کمیک است، زیرا هر جا که می‌روند - چه در تعقیب یک درخت توسط سگ‌ها، چه برای یک شام رسمی دولتی، یا در تعقیب یک خرس در آن سوی مرز فنلاند با روسیه - آنها باعث آشفتگی (و خنده!) می‌شوند.

کتاب سال خرگوش

آرتو پاسیلینا
آرتو توپیو پاسيلينا (20 آوریل 1942 - 15 اکتبر 2018) یک نویسنده فنلاندی بود، که از یک روزنامه نگار سابق به رمان نویس طنز تبدیل شد.وی یکی از موفق ترین رمان نویسان فنلاند، او به روشی که چند نویسنده دیگر فنلاندی نیز در آن حضور داشتند، در خارج از فنلاند خوانندگان گسترده ای را کسب کرد.با ترجمه به 27 زبان، بیش از هفت میلیون نسخه از کتابهای وی در سراسر جهان به فروش رسیده است، و ادعا شده است که "ابزاری برای ایجاد سطح فعلی علاقه به کتاب در فنلاند" می باشد.
نکوداشت های کتاب سال خرگوش
A change-your-life novel.
رمانی که زندگی شما را تغییر می دهد.
New York

Compelling . . . You might just find yourself wishing for a hare to enter your life in the near future.
جذاب . . . شاید در آینده نزدیک آرزوی ورود یک خرگوش به زندگی شما را پیدا کنید.
Seattle Post-Intelligencer

قسمت هایی از کتاب سال خرگوش (لذت متن)