کتاب قاتل درون من

The Killer Inside Me
کد کتاب : 15723
مترجم :
شابک : 978-6003762565
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1952
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب قاتل درون من اثر جیم تامپسون

در شهر کوچک سنترال سیتی در تگزاس، همه لو فورد را دوست دارند. معاون کلانتر لو، برای مجرمین خرده پا، کارکنان املاک و همینطور همکارانش، بهترین آدم شهر است. شاید جالبترین و بهترین نباشد اما با این حال او از آن مدل افسرانی است که شما از اینکه خیابان های شهرتان را امن نگه می دارد شاد و خرسند هستید. از آن مدل آدمهایی که شاید حتی آرزو کنید روزی دخترتان با او ازدواج کند. لو فورد در میان مردم چنین تصویری از خود ایجاد کرده و همه او را به همین تصویر می بینند. اما آیا همیشه همه چیز به همین ارامی است؟ شاید اینطور نباشد. در پشت این چهره ی متین و آرام هیولایی خفته است چیزی که کمتر کسی تاکنون دیده است. هیولایی که تنها مترصد فرصتی است تا خود را آزاد کند. لو طی حادثه ای باعث مرگ چند نفر می شود،حادثه ای که به قیمت جان برادرش تمام شده است. مایک برادر او که کارگری ساختمانی است حین کار می میرد اتفاقی که هر چه بود حادثه نبوده است. لو این مسئله را متوجه می شود، او برای انتقام این قتل مصمم است و در این راه از اینکه حتی فرد بیگناهی نیز کشته شود ابایی ندارد او میخواهد انتقام برادرش را بگیرد به هر قیمتی که باشد .

کتاب قاتل درون من

جیم تامپسون
جیم تامپسون (Jim Thompson؛ ۲۷ سپتامبر ۱۹۰۶ – ۷ آوریل ۱۹۷۷) یک نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا بود. از کارهای معروف وی می‌توان به قاتل درون من، بعد از تاریکی، عزیزم اشاره کرد.تامپسون بیش از سی رمان نوشت، که بیشتر آنها نشریات اصلی شومیز است، و از اواخر دهه 1940 تا اواسط دهه 1950 منتشر شد.علی رغم برخی از توجه های مثبت انتقادی - به ویژه توسط آنتونی بوچر در نیویورک تایمز - وی در طول زندگی زیاد شناخته شده نبود، و تنها پس از مرگ قامت ادبی تامپسون رشد کرد.در اواخر دهه 1980، چندین رمان او د...
نکوداشت های کتاب قاتل درون من
Probably the most chilling and believable first-person story of a criminally warped mind I have ever encountered.
از بین داستان های اول شخص و از زاویه ذهنی یک تبهکار که تاکنون با آنها برخورد کرده ام ، احتمالا ترسناکترین و باورپذیرترین شان بوده است.
استنلی کوبریک

قسمت هایی از کتاب قاتل درون من (لذت متن)
برای آنکه زندگی ادامه یابد، چیزهایی هست که باید فراموش شوند.

علف هرز گیاهی است که در جای خود رشد نکرده است اجازه دهید دوباره تکرار کنم علف هرز گیاهی است که در جای خود رشد نکرده است. در مزرعه ی ذرتم ختمی علف هرز است اما در باغچه ام یک گل.