کتاب یک یادداشت دیگر

Death Note
(از پرونده ی قتل های بی.بی در لوس آنجلس)
کد کتاب : 15935
مترجم :
شابک : 978-6008668657
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 214
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

دفترچه ی مرگ
Death Note
کد کتاب : 15934
مترجم :
شابک : 978-6002965660
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب دفترچه ی مرگ اثر نیسیو ایسین

کتاب "دفترچه ی مرگ" اثر "نیشیو ایشین" با نام مستعار "نسیو ایسین" میباشد.

"دفترچه ی مرگ" داستانی جنایی است که در آن یک قاتل سریالی در لس آنجلس قتل هایی انجام میدهد و در پی آن مقامات محلی سریعا اوضاع را بحرانی میبینند و در خواست کمک میکنند.اما قاتل بر خلاف باقی جنایت کار ها که سر نخی از خود بجا نمیگذارند،با گذاشتن رد هایی از خود نقشه قتل بعدی خود را به طرزی رمز آلود به نمایش می گذارد.

قاتل که ال نام دارد،هیچ گاه خود را در ملاء عام نشان نمیدهد و بسیار رفتاری عجیب و غریب و پیچیده دارد.اما اینبار ال به کمک نیاز دارد.

ال از یک مامور اف بی آی به نام "نائومی میسورا" درخواست کمک میکند و تجسس خود را روی موضوعی خاص اطراف لس آنجلس شروع میکند.

اما پس از مدتی مشخص میشود که جنایت های ال یک معمای روانی است که ال با جنگ میان عقل خود دارد و هیچ گونه رابطه ای با مقتول ها وجود ندارد.

کتاب دفترچه ی مرگ

قسمت هایی از کتاب دفترچه ی مرگ (لذت متن)
چشم شینیگامی، نوعی توانایی است که به شخص، توسط یک شینیگامی و در ازای گرفتن نیمی از عمر باقی مانده ی شخص داده می شود. این توانایی به شخص اجازه می دهد نام واقعی مردم و زمان باقی مانده از عمرشان را ببیند. عموما تماس با یک شینیگامی پیش نیاز فراگیری این توانایی بود اما فرامولد برای کسب این توانایی چیزی را مبادله نکرده بود، او این توانایی را از زمانی که به یاد می آورد داشت. او قبل از اینکه شما نام تان را به زبان بیاورید آن را می دانست و زمان مرگ تان را با دیدن شما می فهمید.