کتاب کسی که می شناسیم

Someone We Know
کد کتاب : 39406
مترجم :
شابک : 978-6003841697
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کسی که می شناسیم
Someone We Know
کد کتاب : 15965
مترجم :
شابک : 978-6222351212
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کسی که می شناسیم اثر شاری لاپنا

کتاب «کسی که می شناسیم» رمانی نوشته «شاری لاپنا» است که نخستین بار در سال 2019 به انتشار رسید. وکیلی به نام «رابرت پیرس» به پلیس خبر می دهد که همسرش، «آماندا»، گم شده است. اغلب همسایه ها تصور می کنند که زن صرفا «رابرت» را ترک کرده و از آنجا رفته، اما وقتی شایعاتی به گوش می رسد مبنی بر این که نوجوانی ناشناس مدتی است که مخفیانه وارد خانه ها می شود و کامپیوتر ساکنین خانه را هک می کند، داستان شکل کاملا متفاوتی به خود می گیرد. کشف شدن یک خودرو با جسدی شدیدا آسیب دیده در صندوق عقب آن در یکی از برکه های اطراف، دردسری بزرگ را برای هکری شانزده ساله به نام «رلی شارپ» به وجود می آورد—چرا که اثر انگشت او در همه جای خانه قربانی پیدا شده است.

کتاب کسی که می شناسیم


ویژگی های کتاب کسی که می شناسیم

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

شاری لاپنا
شاری لاپنا، نویسنده ی کانادایی است. او را بیشتر به خاطر کتاب زن همسایه می شناسند؛ اثری که هم در کانادا و هم در سایر کشورهای دنیا به فروش بسیار بالایی دست یافت.لاپنا قبل از آغاز حرفه ی نویسندگی، وکیل و معلم زبان انگلیسی بود. او اولین رمان خود را در سال 2008 به چاپ رساند و از همان ابتدا، مورد تمجید و تحسین منتقدین قرار گرفت. شاری لاپنا در طول چند سال نویسندگی خود، چهار رمان منتشر کرده که همگی با بازخورد بسیار خوبی از طرف منتقدین و مخاطبین همراه بوده است.
نکوداشت های کتاب کسی که می شناسیم
Lapena skillfully maximizes suspense with her dual story lines.
«لاپنا» به شکلی ماهرانه تعلیق را با خطوط داستانی دوگانه خود، به اوج می رساند.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Highly suspenseful. Sure to delight fans of Liane Moriarty and Louise Candlish.
فوق العاده پرتعلیق. اثری که بدون تردید برای طرفداران «لیان موریارتی» و «لوییز کندلیش» لذت بخش خواهد بود.
Booklist Booklist

With non-stop twists and turns.
با پیچ و خم های بی وقفه.
Suspense Magazine

قسمت هایی از کتاب کسی که می شناسیم (لذت متن)
از کنار خانه «پیرس» که رد شد، نگاه بدی به خانه کرد. تمام بدبختی ها از این خانه شروع شد. شاید «رابرت پیرس» داخل خانه باشد. از او و «آماندا» متنفر است. با آمدن آن ها به این محله آرام، همه چیز زیر و رو شد. احتمالا خودش زنش را کشته است اما بقیه باید تاوانش را بدهند.

به چند دلیل ممکن است کسی داخل ماشین نباشد. شاید راننده اش توانسته از آب بیرون بیاید و چون مست بوده، جرئت نکرده به پلیس گزارش بدهد؟ شاید ماشین، دزدی است. آن ها ماشین را از آب بیرون می کشند و بعد از روی پلاک به گواهینامه راننده می رسند و اطلاعاتی را به دست می آورند. «موئن» در سکوت تمامی احتمالات را بررسی کرد.

زنی سفیدپوست حدودا بیست و نه ساله با موهای بلند قهوه ای. «وب» به انگشتر ازدواج و حلقه الماس نامزدی اش نگاه کرد. معلوم است وحشیانه او را کتک زده اند. رنگش پریده است و آن چشمی که سالم باقی مانده هم باز و گشاد است. انگار لحظه آخر درخواست کمک داشته است.