کتاب رهایی

The Language of Letting Go
(مراقبه برای نجات از وابستگی های ناسالم)
  • 180,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: اوحدی اوحدی
    نویسنده:
کد کتاب : 16053
مترجم :

شابک : 978-9646376823
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 356
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهایی اثر ملودی بیتی

"رهایی" به قلم "ملودی بیتی" اثری است که در آن به "مراقبه برای نجات از وابستگی های ناسالم" پرداخته شده است.
این مراقبه های روزانه که برای ما که درگیر وابستگی هستیم نوشته شده است، علاوه بر اینکه رشد و تجدید قوای ذهنی را به ما عرضه می کند، یادمان می اندازد که بهترین کاری که می توانیم انجام دهیم این است که مسئولیت مواظبت از خود را بر عهده بگیریم.
"ملودی بیتی" تجربیات زندگی و انعکاس بازیابی خود را در "رهایی" نوشته و این اثر منحصر به فرد، به ما در طول روز راهنمایی ارائه می دهد و ما را تشویق می کند که به یاد داشته باشیم که هر روز فرصتی برای رشد و تجدد است.
دوست دارید امسال در زندگی شما چه اتفاقی بیفتد؟ دوست دارید چه کاری را بیش از همه انجام دهید؟ دوست دارید چه ویژگی خوبی را به زندگی خود اضافه کنید؟ دوست دارید چه زمینه های خاصی برای رشد شما فراهم شود؟ دوست دارید چه موانع یا نقص های شخصیتی را حذف کنید؟
خواستار رسیدن به چه چیزی هستید؟ چیزهای کوچک و بزرگ؟ مایلید به کجا بروید؟ دوست دارید در زمینه ی دوستی و عشق چه اتفاقی بیفتد؟ دوست دارید در زندگی خانوادگی شما چه رخ بدهد؟ می خواهید چه مشکلاتی حل شود؟ دوست دارید چه تصمیماتی بگیرید؟ دوست دارید در شغلتان چه اتفاقی بیفتد؟
همه ی آن ها را یک جا یادداشت کنید؛ این روش "ملودی بیتی" در "رهایی" است، چند ساعت وقت بگذارید و همه را بنویسید و به آن به عنوان تأییدی بر وجود خود، زندگی و توانایی انتخاب خود نگاه کنید و سپس با خواندن "رهایی" بیاموزید که چطور آن را رها کنید.

کتاب رهایی

ملودی بیتی
ملودی بتی نویسنده آمریکایی،با توجه به حکمت شفابخشی دوازده مرحله ای، مسیحیت و ادیان شرقی، کتابهای بیشماری در مورد رشد و روابط شخصی به تحریر در آورده است. ملودی با انتشار "هم وابستگی" در سال 1986 ، به نویسنده ای مشهور در ادبیات خودپروری تبدیل شد و آثار خود را به میلیون ها خواننده نیازمند به روابط سالم تر هدیه کرد. او در مالیبو، کالیفرنیا زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب رهایی
Beattie understands being overboard, which helps her to throw best-selling lines to those still adrift.
بیتی بودن در این دریای سرگردانی را درک می کند، و همین به او کمک می کند تا ریسمانی از مطالب محبوب را به سوی کسانی که هنوز سرگردان هستند بیاندازد.
Time Time

Melody Beattie gives you the tools to discover the magnificence and splendor of your being.
ملودی بیتی ابزاری در اختیار شما قرار می دهد تا با آن عظمت و شکوه وجود خود را کشف کنید.
Deepak Chopra

قسمت هایی از کتاب رهایی (لذت متن)