کتاب هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد

What They Still Don't Teach You At Harvard Business School
(اسرار موفقیت در تجارت و مدیریت)
کد کتاب : 16086
مترجم :
شابک : 978-9643175443
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 440
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1986
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد اثر مارک اچ مک کورمک

« مارک اچ مک کورمک »، یکی از موفق ترین کارآفرینان در تجارت آمریکایی ، به عنوان بنیانگذار صنعت بازاریابی ورزشی امروزی شناخته می شود. وی با یک مصافحه با آرنولد پالمر و کمتر از هزار دلار ، گروه مدیریت بین الملل را تأسیس کرد و طی یک دوره چهار دهه ، این شرکت را در یک شرکت چند میلیون دلاری با دفاتر در بیش از چهل کشور بنا کرد. « مارک اچ مک کورمک »یک دیدگاه عملی در مورد نحوه تعامل با مردم دنیای تجارت ارائه می دهد.
تا به امروز ، کلاسیک تجاری « مک کورمک » برای مدیران بهترین گزینه بوده است و مدیران در هر سطح همچنان باید مورد مطالعه قرار بگیرند. « مارک اچ مک کورمک » با ارتباط روش اثبات شده خود از "حس کاربردی افراد" در بخشهای اصلی فروش ، مذاکره ، خواندن دیگران و خود و مدیریت زمان اجرایی ، راهنماییهای قدرتمندی در دنیای واقعی در کتاب « هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد » مورداشاره قرار داده است.
• زندگی مخفی یک معامله
• فلسفه های مدیریتی که موثر نیستند (و فلسفه ای که کار می کند)
• کلید اجرای جلسه - و نحوه شرکت در یک جلسه
• استفاده مثبت از تقویت کننده منفی
• روش های اثبات شده برای مشاهده پرخاشگرانه و کنار زدن
• و خیلی بیشتر
و اما فصل اخر این کتاب یک فرصت طلایی برای کارافرین های موفق است که دنبال تجربه های جدیدی برای کسب و کار خود هستند.

کتاب هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد

مارک اچ مک کورمک
مارک اچ. مک کوراک (6 نوامبر 1930 - 16 مه 2003) یک حقوقدان ، نماینده ورزشی و نویسنده آمریکایی بود. وی بنیانگذار و رئیس گروه بین المللی مدیریت ، IMG، یک سازمان مدیریت بین المللی است که در خدمت چهره ها و افراد مشهور ورزشی است.
دسته بندی های کتاب هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد
نکوداشت های کتاب هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد
“Mark McCormack describes the approach I have personally seen him adopt, which has not only contributed to the growth of his business, but mine as well.”
"مارک مک کورماک رویکردی را که من شخصا دیده ام او را اتخاذ کرده توصیف می کند ، که نه تنها به رشد تجارت او ، بلکه من نیز کمک کرده است."
Arnold Palmer

“Clear, concise, and informative . . . Like a good mentor, this book will be a valuable aid throughout your business career.”
"واضح ، موجز و آموزنده. . . این کتاب مانند یک مربی خوب در طول زندگی شغلی شما یک کمک ارزشمند خواهد بود. "
Herbert J. Siegel

قسمت هایی از کتاب هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد (لذت متن)
همه ی اعتبارات را به خود اختصاص ندهید.همواره همکاران خود را در اعتبارات به دست آمده، تنظیم کنید. این را بدانید که اگر بخواهید به همه بفهمانید چقدر باهوش و تابغه اید. قطعا ادم هوشیار و نابغه ای نیستید. کر آیا قواعدی را که بر شمردم آخرین کلام در کسب موفقیت و کسب و کار و تجارت اند؟ قطعا نه ولی همان طور که رموز موفقیت را خطی فصول آنی این کتاب می خوانید، این دة قاعده را نیز در خاطر برداشته باشید. با صرف نظر از این که در موقعیت شغلی خود. با چه اوضاع و احوال خوب و بدی روبه رو باشید، پذیرش آگاهانه این نکات و به کار گرفتن هر روزهی آنها، همواره قدرت برندگی و تصمیم گیری به شما خواهد داد.

در معامله، حیاتی دارد هر معامله بطبیعت خاص خود را دارد. بعضی ها به مراقبت های ویژن - و حماسی نیازمندند. و بعضی دیگر از معاملات، تصمیم گیری های آنی را می طلبند. زمانی که این طبیعت را شناختید، آنگاه خود را با شرایط خاص هر یک از معاملات تطیق دهید.