کتاب صدای خود را آزاد کنید

Set Your Voice Free
کد کتاب : 16153
مترجم :
شابک : 978-9648263893
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 278
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب صدای خود را آزاد کنید اثر راجر لاو

کتاب "صدای خود را آزاد کنید" به شما تکنیک هایی آموزش می دهد که با تمرین آن ها بتوانید صاحب صوتی زیبا برای خواندن شوید. "راجر لاو" ، مربی صدای گروه های موسیقی "پسران ساحل "، "جکسون ها" ،" شیکاگو" و "هانسون" و بسیاری دیگر از خواننده های سوپراستار است؛ او همچنین مربی صدای سخنرانان مشهوری مانند "جان کری" ، "دکتر لورا شلینگر" و" آنتونی رابینز" بوده است.
وی در این بسته ی آموزشی تحت عنوان "صدای خود را آزاد کنید" ،اسرار به دست آوردن صدای مورد نظرتان برای آواز یا گفتار را نشان می دهد. حالا می توانید صدای خود را در دستگاه پیغام گیر دوست داشته باشید و یا آماده باشید که با اعتماد به نفس در مقابل مخاطبان صحبت کنید یا آواز بخوانید. هر کس می تواند با تکنیک های ساده "راجر لاو" به صدای سخنرانی یا صدای آواز زیبایی برسد. لاو به خواننده کمک می کند هدف از بهبود صدای خودش را تعیین کند و همه ی نقص های قابل تشخیص را پیدا کرده و از بین ببرد. "راجر لاو" به عنوان یکی از مربیان برجسته ی جهان در ارتباط با صدا شناخته شده است. هیچ مربی صدای دیگری در تاریخ در زمینه ی صحبت کردن و خوانندگی از نظر تجاری به اندازه ی او موفق نبوده است. وی بیش از 150 میلیون واحد فروش صوتی در سراسر جهان داشته است ، 3 کتاب پر فروش را به رشته تحریر درآورده ، چندین برنامه پرفروش صوتی ، تصویری و آنلاین ایجاد کرده است و به طور کلی در 4 برنامه ی تلویزیونی بزرگ ظاهر شده است.

کتاب صدای خود را آزاد کنید

راجر لاو
راجر لاو به عنوان یکی از مقامات برجسته جهان با صدا و سیما شناخته شده است.هیچ مربی صوتی دیگری در تاریخ در هر دو زمینه صحبت کردن و خوانندگی از نظر تجاری موفق نبوده است.وی به طور صوتی بیش از 100 میلیون سی دی در سراسر جهان تولید و فروشکرده، 3 کتاب فروش برتر را به رشته تحریر درآورده، صدای خود را تنظیم کنید، آواز مانند ستاره ها را بخوانید و صدای خود را دوست داشته باشید، و پرفروش ترین برنامه های صوتی را ایجاد کرد. The Perfect Voice که در تلویزیون تبلیغ می شود DVD ، Love to Sing و به طور معمول در 3 ب...
نکوداشت های کتاب صدای خود را آزاد کنید
I had never realized how much our ability to speak comfortably and correctly matters to our psyches and our effectiveness in communication.
من هرگز نمی دانستم که چقدر توانایی ما برای صحبت راحت و صحیح بر روح روانمان و اثربخشی ما در ارتباطات اهمیت دارد."
Dr. Laura Schlessinger, from the Foreword

I study with Roger and you should too.
من راجر را مطالعه می کنم و شما نیز بهتر است این کار را انجام دهید.
Joe Elliott, lead singer, Def Leppard

If you want to sing like the stars, Roger Love is the way.
اگر می خواهید مانند ستاره ها آواز بخوانید ، خواندن راجر لاو راه آن است.
Robert Lamm, singer/songwriter, Chicago

Over the years, I have worked with more vocal coaches-and tried more vocal techniques-than I care to remember. It wasn't until I met Roger Love that I gained 100 percent certainty that my voice would perform the way I expect and need it to. With Roger Love's new book, you too have the opportunity to learn from a truly amazing vocal master.
در طول این سالها ، من آنقدر با مربیان آواز کار کرده ام و تکنیک های آوازی مختلف را امتحان کرده ام که شمارش از دستم در رفته است. تنها زمانی که با راجر لاو آشنا شدم 100 درصد اطمینان پیدا کردم که صدای من همانطور که انتظار داشتم و به آن احتیاج دارم اجرا خواهد شد. با کتاب جدید راجر لاو ، شما نیز این فرصت را دارید که از یک استاد آواز واقعا شگفت انگیز مطلب بیاموزید.
Anthony Robbins, author, Awaken the Giant Within and Unlimited Power

قسمت هایی از کتاب صدای خود را آزاد کنید (لذت متن)
منظور من دقیقا از صدای شیپوری ( Brassy ) چیست؟ کلمه Brassy را تلفظ کنید . حالا صدا را تکرار کنید. این بار روی حرف a کش دهیدaaa. اگر این کار را کردید شاید به یک اجرائی برسید که صدا زنگی بیش از اندازه دارد. صدای شیپوری وقتی اتفاق می افتد که تارهای صوتی شما مانند سیم های بلند یک پیانو به طور کامل مرتعش می شوند. در شرایط درست این نوع ارتعاش اساس یک لحن رزنانس عالی است. اما اینجا جریان هوای کافی وجود ندارد تا رزنانس بزرگ ایجاد کند. به جای آن عملا جسم شما غنای صدای شما را قبل از آنکه بیرون بیاید در خود جذب و خفه می کند. به یاد داشته باشید که در گلوی شما دو مجرا وجود دارد یکی برای هوا و دیگری برای غذا. وقتی غذا را قورت می دهید، یک وظیفه حنجره (محفظه تارهای صوتی) بالارفتن و مسدود کردن مجرای هواست تا هیچ غذا یا مایعاتی وارد ریه هایتان نشود. اگر انگشت خود را در زیر چانه روی برجستگی که سیب آدم نامیده می شود بگذارید می توانید این را احساس کنید. وقتی غذا را قورت می دهید متوجه می شوید که این برجستگی از زیر انگشتتان به سمت بالا رفته و دوباره بر می گردد. این عمل که در جای خود نجات دهنده بوده و جلوی دخول غذا به لوله صوتی را می گیرد، اگر در موقع نامناسب انجام گیرد جلو لوله صوتی را بسته و مانع ایجاد صدا می شود. برای اینکه بدانید حنجره شما زیادی بالا می رود و موقع صحبت گلوی شما را می گیرد یا نه ، این آزمایش را انجام بدهید. انگشت اشاره خود را روی برجستگی « سیب آدم » خود بگذارید و چند جمله بعدی را با صدای بلند بخوانید. اگر حنجره به طور متناوب زیر انگشتتان ، مانند غذا قورت دادن بالا و پائین می رود، این حرکت زیادی است. حنجره باید موقع صحبت کردن بین یک چهارم تا یک سوم اینچ بالا و پائین رود اگر بیش از آن باشد در حالا انسداد قرار می گیرد. حنجره بالا ( حنجره ای که زیادی به بالا حرکت می کند ) یکی از معمول ترین اشکالات سخنران ها و خواننده هاست .