کتاب ارکستراسیون

The Technique of Orchestration
  • 35,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: افکار افکار
    نویسنده:
کد کتاب : 16175
مترجم :
شابک : 978-9647858342
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 1952
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ارکستراسیون اثر کنت کنان

ارکستراسیون کنت کنان کتابی است جامع جهت شناخت انواع سازهای سمفونیک و چگونگی استفاده آنها در انواع ارکستر. به عبارتی این کتاب نه تنها ارکستراسیون و سازبندی را شرح می دهد، بلکه بخش های گسترده ای از آن به سازشناسی سمفونیک می پردازد. بخش های مختلف این کتاب عبارتند از:
سازهای زهی، سازهای بادی-چوبی، سازهای بادی-برنجی، سازهای کوبه ای و دیگر سازهای کم کاربردتر سمفونیک. همچنین کنت کنان در این کتاب ارزشمند نحوه ی به کارگیری هریک از این گروه ها را در ارکسترهای مختلف از جمله ارکستر سمفونیک و ارکستر مجلسی شرح داده است.
عموما علاقمندان و داوطلبان ورود به دانشکده های موسیقی از این کتاب به عنوان یکی از کتب مرجع برای آزمون های ورودی استفاده می کنند.

کتاب ارکستراسیون

کنت کنان
کنت ویلر کنان (18 آوریل 1913، میلواکی، ویسکانسین - اول نوامبر 2003، آستین، تگزاس) آهنگساز، نویسنده، مربی و استاد آمریکایی بود.او نوازندگی ارگان و پیانو را آموخت و از دانشگاه میشیگان و دانشکده موسیقی Eastman مدرک آهنگسازی و تئوری موسیقی دریافت کرد.در 23 سالگی به او جایزه رم اعطا شد، که به وی اجازه داد به مدت سه سال در اروپا، در درجه اول در آکادمی آمریکا در رمتحصیل کند. وی برادر ناتنی دیپلمات و مورخ جورج اف. کنان بود.