کتاب فلسفه ای برای زندگی

The Ancient Art of Stoic Joy
رواقی زیستن در دنیای امروز - تجربه و هنر زندگی 13
کد کتاب : 13412
مترجم :
شابک : 978-6007289075
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 377
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 14
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

فلسفه ای برای زندگی
A Guide to the Good Life
(روش کهن رواقی)
کد کتاب : 16177
مترجم :
شابک : 978-6002781611
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب فلسفه ای برای زندگی اثر ویلیام اروین

یکی از ترس های بزرگی که بسیاری از ما با آن روبرو هستیم این است که با وجود تمام تلاش هایمان ، در پایان خواهیم فهمید که زندگی خود را هدر داده ایم. در کتاب فلسفه ای برای زندگی ، ویلیام بی. اروین خرد فلسفه رواقی را ژرف یابی می کند ، یکی از محبوب ترین و موفق ترین مکاتب فکری در روم باستان .نشان می دهد که چگونه بینش و توصییه های آن هنوز هم در زندگی مدرن قابل ملاحظه است.
در کتاب فلسفه ای برای زندگی ، اروین نمایش خلاقانه ای از مکتب رواقی ارائه می دهد و نشان می دهد که چگونه این فلسفه باستانی هنوز می تواند ما را به سمت زندگی بهتر سوق دهد. اروین با استفاده از بینش های روانشناختی و تکنیک های عملی رواقی ، نقشه راه را برای هر کسی که به دنبال اجتناب از احساس نارضایتی مزمنی است که بسیاری از ما گرفتار می کند ، ارائه می دهد. اروین برای دستیابی به آرامش به تکنیک های مختلف رواقی نگاه می کند و نشان می دهد که چگونه می توان این تکنیک ها را در زندگی به کار بست. در همین حال ، او تجربیات خود را در مورد تمرین ارواقی توصیف می کند و توصیه های ارزنده ای را برای هر کسی که مایل است با پیروی از پله های این فیلسوفان باستانی ، بهتر زندگی کند ، ارائه می دهد. خوانندگان یاد می گیرند چگونه نگرانی را به حداقل برسانند ، چطور گذشته را کنار بگذارند و تلاشهای خود را روی چیزهایی که می توانند کنترل کنند متمرکز کنند و چگونگی با توهین ، اندوه ، پیری و وسوسه های شهرت و ثروت را مقابله کنند.

کتاب فلسفه ای برای زندگی

ویلیام اروین
ویلیام ب ایروین (متولد: 6 مارس 1952 ، ایالات متحده) استاد فلسفه در دانشگاه ایالتی رایت است. نویسنده هفت کتاب ، از جمله راهنمای زندگی خوب ، همچنین برای هافینگتون پست ، سالن ، تایم و بی بی سی نوشته است. او در دیتون ، اوهایو زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب فلسفه ای برای زندگی
Irvine's intended audience is nonphilosophers, but everyone can profit from his clear presentation on the on the benefits of using philosophical doctrines to live a meaningful life.
مخاطب مورد نظر اروین فردی غیر فیلیسوف اس ، اما هرکسی می تواند از بیان روشن او در مورد مزایای استفاده از آموزه های فلسفی برای یک زندگی معنادار سود ببرد.
Library Journal Library Journal

Irvine's book excels as a guide for practicing Stoics or for individuals seeking to improve that practice.
کتاب اروین راهنمای خوبی است برای یادگیری رواقیون و یا افرادی که می خواهند چنین آموزه هایی را فراگیرند
The Common Review

If, however, you are skeptical that even therapy will make you happy -- if you are looking for a life philosophy -- A Guide to the Good Life is for you.... Irvine's book is more thought-provoking.
اگر تا بحال مشکوک بوده اید که درمانی بتواند شما را خوشحال کند- اگر دنبال فلسفه ای برای زندگی هستید- این یک راهنما برای زندگی خوب برای شماست. کتاب اروین تفکر برانگیز است
Austin American-Statesman

قسمت هایی از کتاب فلسفه ای برای زندگی (لذت متن)
از زندگی چه می خواهید؟ ممکن است بگویید همسری مهربان، کاری خوب و خانه ای زیبا، اما اینها صرفا چیزهایی است که شما «در» زندگی می خواهید. وقتی می پرسم از زندگی چه می خواهید، منظورم کلی ترین معنای ممکن این پرسش است. سوالم مربوط به هدف هایی نیست که هر روز در آغاز فعالیت های روزانه در سر دارید. پرسشم مربوط به هدف اصلی شما در زندگی است. به عبارت دیگر، سوالم این است: در میان چیزهایی که در جستجویشان هستید، کدام یک برای شما از همه ارزشمندتر است؟

اگر بخواهیم برای جلوگیری از هدر رفتن ثروتمان کاری کنیم، به راحتی متخصصانی را پیدا خواهیم کرد که در این راه کمکمان کنند. اگر به دفترچه راهنمای تلفن نگاه کنیم، هر تعداد برنامه ریز اقتصادی کارکشته که بخواهیم پیدا می کنیم. این افراد کمک می کنند هدفها و چشم اندازهای مالی مان را روشن کنیم: مثلا اینکه باید برای دوران بازنشستگی چقدر پس انداز کنیم؟ بعد از اینکه هدف هایمان را روشن و مشخص کردیم، همین مشاوران در رسیدن به هدف های تعیین شده راهنمایی مان می کنند.

وقتی آثار رواقیون را می خواندم با انسان هایی مواجه شدم که هرچند بخشی از وقتشان را صرف فکر کردن به اتفاقات ناگواری می کردند که می توانست برایشان پیش بیاید، اما نگاه شاد و خوش بینانه ای به زندگی داشتند و در عین اینکه میدانستند نباید بنده خوشی های زندگی شد، به خوبی می توانستند از این خوشیها بهره ببرند.