کتاب زندانیان باور

Prisoners of Belief
(راهنمای کاربردی تغییر باورها)
کد کتاب : 16221
مترجم :
شابک : 978-6005219067
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

آیا اسیر باورهایت هستی؟
Prisoners of Belief
کد کتاب : 16222
مترجم :

شابک : 978-9644128998
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1991
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندانیان باور اثر ماتیو مک کی

باورها کلید اساسی برای خوشبختی و شادی اند. باور های اساسی و مرکزی شما بستر شخصیت شما را می سازند. آنها احساس ارزشمندی ، شایستگی ، تعلق خاطر ، دوست داشتن ، امنیت ، اعتماد به نفس و غیره را در شما تعیین می کنند. باورهای مرکزی منفی می تواند شما را محکوم و زندانی کند.
این کتاب که توسط نویسندگان کتاب اعتماد به نفس نگاشته شده است ، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک دانشمند شخصی باشید و باورهای مرکزی خود را به صورت عینی آزمایش کنید ، به شکلی ظریف اعتقادات منفی خود را تغییر دهید ، و از زندان باورهای منفی خود فرار کنید تا بتوانید را به زندگی آزادانه تر و رضایت بخش تری دست یابید. مارتا دیویس ، پزشک متخصص و روانپزشک مرکز پزشکی سانتا کلارا ، در مورد کتاب زندانیان باور می گوید:
"این کتاب که به افراد کمک می کند تا با اعتقادات مرکزی شان روبرو شوند ، و آنها را مورد بررسی و چالش قرار دهند. این رویکرد جدید این امکان را دارد که به بسیاری از افرادی کمک کند که زندگی خود را با اعتقادات منفی در مورد خود و جهان تاریک می کنند. "

کتاب زندانیان باور

قسمت هایی از کتاب زندانیان باور (لذت متن)
پیامد های باور های مرکزی در حوزه ی ارتباطات به طور ملموس تری دیده می شود. باور های مرکزی به راستی می توانند یک دوستی عاشقانه، ازدواج یا یک خانواده ایجاد کنند یا از هم بپاشند. اگر معیار های فوق العاده بالایی برای خود و دیگران دارید، ممکن است هرگز کسی را پیدا نکنید که آن معیار های ایده آل را داشته باشد. اگر به در دسترس داشتن عشق و تغذیه ی کافی در دنیای اطرافتان شک دارید، ممکن است مجذوب هر کسی که به طرفتان می آید شوید و یا به طور کلی از جستجو برای یافتن شریک دست بکشید. همچنین ممکن است فقدان عشق را در زندگی تان احساس کنید فقط به این دلیل که باور ندارید ارزش آن را داشته باشید.

باور های مرکزی بیشترین تاثیر را بر روابط صمیمی دارند. برای نمونه، جک سوزی دو سال پیش ازدواج کرد تا این که جک کاری پیدا کرد که لازم بود سه روز در هفته از خانه دور باشد. تا آن زمان، نبودن باور استقلال در سوزی و وابستگی اش به جک مشکلی ایجاد نکرده بود، اما حالا سوزی نیمی از هفته را تنها بود. او ناگهان لازم دید به صاحب خانه، خراب شدن ماشین ، پیدا کردن کاری که عصر ها انجام دهد و از همه بدتر به احساس وحشتناکی نظیر تنهایی، بی پناهی و آسیب پذیر بودن رسیدگی کند. پس از چند مکالمه تلفنی همراه با گریه و زاری و مشاجره شبانه عاقبت جک قبول کرد که کارش را رها کند، ولی خیلی دلخور بود. این ناسازگاری پایان ازدواجشان بود.