کتاب چگونه به کودک خود نه بگوییم

How to Say No to Your Toddler
(کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان)
کد کتاب : 16231
مترجم :
شابک : 978-9646181830
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 235
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه به کودک خود نه بگوییم اثر ویل ویلکاف

اکثر ما دوست نداریم موجب رنجش کسی شویم یا دیگران دوستمان نداشته باشند، اما «نه» گفتن به افراد ممکن است عدم علاقه و سردی آنها در روابط را به‌دنبال داشته باشد. در یک رابطه‌ی بالغانه، مدیریت این موضوع راحت‌تر به نظر می‌رسد اما در مورد کودکان و نوجوانان، آن هم فرزند خودمان، نه گفتن هم به جهت تربیتی و هم عاطفی واقعا دشوار است.
در کتاب «چگونه به کودک خود نه بگوییم»، از سری کتاب‌های کلید تربیتی نشر صابرین، می‌آموزید که چگونه نه گفتن را شروع کنید و از آن، در حالیکه نه آنها را برنجاند و نه قدرت تأثیرگذاری‌تان به‌عنوان یک والد خدشه‌دار شود، برای ایمن نگه داشتن فرزندتان استفاده کنید. در ادامه از کاربرد نه گفتن و همچنین سایر روش‌های کنترل رفتار کودکان سخن به میان آورده شده و با خواندن فصل‌های بعدی توانایی تعیین حد‌و‌مرزها در مکان‌های مختلف را به دست خواهید آورد.
به‌عنوان یک سرپرست حتما با شرایطی روبه‌رو شده‌اید که بین عقل و احساس گیر بیفتد و نتوانید به راحتی سر حرف خود بایستید، مانند زمان بیماری کودکان یا وقتی‌ که به سختی موفق شده‌اید به او غذا بدهید. کتاب «چگونه به کودک خود نه بگوییم»، برای این موارد نیز راهکار تربیتی ارائه داده و در آخرین فصل، توالت تاخیری کودکان که یکی از مهم‌ترین مسائل تربیتی آنهاست را مد نظر قرار داده و می‌آموزد که چه زمانی و چگونه به کودک بگوییم دیگر بزرگ شده و وقت استفاده از توالت فرا رسیده است.

کتاب چگونه به کودک خود نه بگوییم