کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر

No to no in selling life insurance
(پاسخ به اعتراضات مشتریان)
کد کتاب : 16296
شابک : 978-9642367467
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 441
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 48
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر اثر حمید امامی

او متولد 1339 در شهر مشهد است و به گفته خودش مردی از دل سختی ها و زحمات زیاد است. او می گوید: در کودکی بدلیل فوت پدرم نتوانستم تا کلاس چنجم بیشتر بخوانم با این حال چیزی در دلم می جوشید که میتوانم موفق شوم. سپس به کار خیاطی مشغول شدم و بعدها در شرکت چرم مشهد بعنوان مسئول آموزش مشغول بودم.

در ادامه به فعالیت در کشورهایی نظیر ترکیه و روسیه به فعالیت بازرگانی پرداختم. پس از این سالها وارد شغل بیمه عمر شدم و بعنوانم نماینده بیمه به کار خود ادامه دادم که برای اطرافیان من خیلی عجیب بود. در سال 1386 نمایندگی بیمه پارسیان را دایر کردم اما بازهم برای من راضی کننده نبود زیرا اهداف بزرگتری در سر داشتم. بعدها به بیمه پاسارگاد پیوستم و اکنون هم بعنوان عضوی از MDRT فعالیت می کنم.

کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر

این که چرا مردم بیمه عمر میخرند و چرا شما آن را می فروشید، بسیار مهم ار از این است که چگونه بیمه بفروشید، مشکل و دردسر اصلی شرکت های بیمه و شبکه فروش آن ها این است که نمی دانند چرا مردم باید محصولاتشان را بخرند. آیا این جملات به گوشتان آشنا نیست؟ من بیمه عمر دارم خوب است؛ ولی پول ندارم اجازه بدهید فکر کنم باید با همسرم مشورت کنم شرکت شما دولتی است من از شرکت های خصوصی بیمه میخرم شرکت شما خصوصی است من از شرکت های دولتی بیمه میخرم تا 30 سال دیگه چه کسی مرده و چه کسی زنده است؟ تاکنون با چند نفر از این گونه مشتریان برخورد داشته اید و نتوانستید آن ها را متقاعد کنید؟ چند تا از هر ده قرار ملاقات شما به فروش منجر میشود؟فقط کافی است بدانید چرا مشتری بیمه عمر میخرد و چرا خودتان بیمه می فروشید؟آن وقت است که فروش شما از هر ده ملاقات هر عددی به اضافه ده خواهد بود.

کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر

حمید امامی
حمید امامی متولد سال 1339 مشاور بیمه و سخنران انگیزشی، بخشی از فعالیت‌های وی به شرح زیر هستند :نگارش بیش از ۵ جلد کتاب (۳ جلد از آنها بیش از ۱۴ تیراژ منتشر شده است)اجرای بیش از ۸۰۰ روز و ۶۴۵۸ ساعت سخنرانی در ۴ سال گذشتهنگارش بیش از ۵۰۰ مقاله آموزشی و انگیزشیاجرای بیش از ۵ برنامه در رسانه ملیمربی بیش از ۵۰ نماینده فعال صنعت بیمه و تیم های فروش در سرتاسر کشورداور درجه ۱ بین‎المللی فدراسیون جهانی کشتی FILA
دسته بندی های کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر
نکوداشت های کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر
کتاب نه به نه یکی از کتاب های جامع در زمینه اعتراضات و پاسخگویی به شبهات مشتریان می باشد و تفاوت عمده ای که با رقیبان دارد این است که در این کتاب از مسائل تئوری خسته کننده خبری نیست و آقای امامی بخوبی از تجربیات و شکست ها برای نمایندگان بیمه می گوید تا بتوان بخوبی به سئوالات مشتریان پاسخ داد. کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر را میتوان یکی از بهترین نمونه های سالهای اخیر در پاسخ به اعتراضات مشتریان دانست
تارنمای tehrannlp

قسمت هایی از کتاب نه به نه در فروش بیمه های عمر (لذت متن)
مشتری خرید می کند چون شخص فروشنده را دوست دارد. اگر بتوان رابطه صمیمی و همراه با صداقت را با مشتری داشت، احتمال خرید بالاتر می رود. حتما بارها برای شما پیش آمده که برای خرید محصول به فروشگاهی مراجعه می کنید که از فروشنده آن خوشتان می آید و احساس خوبی به او دارید. دوست داشتن منجر به اعتماد می شود. اعتماد منجر به شکل گیری یک رابطه موثر میشود و رابطه موثر منجر به خرید میشود. بنابراین دست به هر اقدامی بزنید که مشتریان شما را دوست داشته باشند.

در واقع مشتریان ما، خود واقعی ما هستند. آنها همان چیزی را به ما میگویند که ما به خودمان گفتیم و باور داریم. همانطور که ما از روی تنبلی برای انجام ندادن کار به خودمان نه می گوییم، آنها نیز برای خلاص شدن از دست ما نه می گویند زیرا با گفتن همین کلمه راحت میشوند. آنها همانند بیماری که همین الان نیاز به عمل جراحی دارد، آنرا تا سالها عقب می اندازند. از طرف دیگر او به ما نه می گوید زیرا ذهن ما را خوانده است و میداند که ما از قبل آمادگی پذیرش نه را داریم.در ادامه فصل اول به این نکات می رسیم که چرا نه می شنویم. زیرا از کودکی اتفاقاتی رقم خورده است که این نه در ذهن ما نقش بسته است. همه این نه ها در طول سالیان از والدین ما شنیده شده است بدون اینکه پاسخ قانع کننده ای برای آن باشد. در مواجهه با نه مشتری بجای داشتن رویکردی منفی باید به جنبه های دیگر بیندیشیم زیرا نه همان ” بله” مشروط است.

ما باید بعنوان مشاوران مالی و بیمه ای به مشتربان اعتماد به نفس بدهیم و به آنها کمک کنیم. میتوانیم بپرسیم آقای/ خانم مشتری آیا پدر و مادر شما قبل از تولدتان مطمئن بودند که مادرتان به اندازه کافی شیر دارد؟ آیا مطمئن بودن که از عهده مخارج تحصیل شما بر خواهند آمد؟ آیا به این جمله اعتقاد دارید که از تو حرکت از خدا برکت؟ بنابراین با یک برنامه ریزی و اولویت بندی کارها میتوان این اقساط را پرداخت کرد.