کتاب ایده های خلاقانه فروش بیمه

Creative Insurance Sales Ideas
(تکنیک های کاربردی و عملی بازاریابی و فروش)
کد کتاب : 16297
شابک : 978-9642367443
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 26
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ایده های خلاقانه فروش بیمه اثر حمید امامی

"ایده های خلاقانه فروش بیمه" کتابی است به قلم "حمید امامی" که در آن "تکنیک های کاربردی و عملی بازاریابی و فروش" را به مخاطب معرفی می کند. یکی از راه هایی که می توان خطرات مربوط به تامین مالی در آینده را کاهش داد و به نوعی به آرامش خاطر و امنیت فکری دست پیدا کرد، بیمه است. به دلیل این که بیمه نوعی ارائه ی خدمت محسوب می شود، ویژگی های مخصوص به خود را دارد که سبب می شود نقش فروشنده ی بیمه در آن از حساسیت خاصی برخوردار باشد. به این معنا که بیمه، به دلیل قرار گرفتن در دسته ی اقلام ناخواسته، بسیار به میزان عملکرد فروشنده در ارائه ی اهمیت آن بستگی دارد؛ تا زمانی که فرد نداند برای چه به انواع بیمه، به طور مثال بیمه ی عمر، احتیاج دارد، ممکن است اقدامی برای تهیه ی آن صورت ندهد؛ اینجاست که نقش فروشنده بیمه برجسته می شود تا با عملکرد حرفه ای خود، مشتری را به خرید بیمه ترغیب کرده و به پرسش های مختلف او پیرامون خریدی که انجام می دهد، پاسخگو باشد.
کتاب "ایده های خلاقانه فروش بیمه" از "حمید امامی"، اثری است که همچون ابزاری کاربردی در اختیار فروشندگان بیمه قرار می گیرد و به آن ها، بهترین و اثربخش ترین روش های فروش بیمه را آموزش می دهد. امروزه با برای موفق شدن در زمینه ی فروشندگی، علی الخصوص در مواردی همچون فروشندگی بیمه، علاوه بر مهارت های مختلف فنی، به مهارت های عمومی نظیر بازاریابی، شناخت محصول و برقراری ارتباط مناسب با مشتری هم نیاز است و کتاب "ایده های خلاقانه فروش بیمه" از "حمید امامی"، این مهارت ها را به نحو احسن آموزش می دهد.

کتاب ایده های خلاقانه فروش بیمه

حمید امامی
حمید امامی متولد سال 1339 مشاور بیمه و سخنران انگیزشی، بخشی از فعالیت‌های وی به شرح زیر هستند :نگارش بیش از ۵ جلد کتاب (۳ جلد از آنها بیش از ۱۴ تیراژ منتشر شده است)اجرای بیش از ۸۰۰ روز و ۶۴۵۸ ساعت سخنرانی در ۴ سال گذشتهنگارش بیش از ۵۰۰ مقاله آموزشی و انگیزشیاجرای بیش از ۵ برنامه در رسانه ملیمربی بیش از ۵۰ نماینده فعال صنعت بیمه و تیم های فروش در سرتاسر کشورداور درجه ۱ بین‎المللی فدراسیون جهانی کشتی FILA
دسته بندی های کتاب ایده های خلاقانه فروش بیمه
قسمت هایی از کتاب ایده های خلاقانه فروش بیمه (لذت متن)
هیچ گاه در مقابل اعتراضات مشتریان جبهه نگیرید و خود را حق به جانب نشان ندهید؛ زیرا هرچه شما در موضع خودتان بیشتر پافشاری کنید، مشتری هم موضع گیری اش بیشتر خواهد شد. سعی کنید ابتدا خود را در مقابل مشتری کاملا خلع سلاح نشان دهید و درست در لحظه ای که مشتری به تعادل رسید، آرام آرام از خودتان دفاع کنید تا جایی که مشتری با آرامش تمام حرف های شما را بشنود و بپذیرد. با این روش برنده ی نهایی شما هستید!

همیشه فروش تان را با برنامه جلو ببرید نه با شانس، در ضمن همانطور که برای هر قفلی کلیدی وجود دارد، هر جواب نه هم علتی دارد. باید با صبر و حوصله راه تبدیل «نه» به «بله» را پیدا کرد و این کاملا به هنر شما بستگی دارد. همه ما دفترچه ی خاطرات داریم ولی چرا برای آینده دفترچه نداریم؟ چرا همیشه می خواهیم گذشته را به یاد بیاوریم اما حاضر نیستیم آینده را ببینیم؟ همین حالا عکس های آینده را بردارید و دفترچه ی آینده منحصر به فرد خودتان را طراحی کنید. آنچان عاشق مشتری تان باشید که جز او هیچ چیز دیگر را نبینید؛ مثل مادری که وقتی فرزندش عرض خیابان را طی می کند بدون توجه به اطراف و ماشین هایی که از مقابل می آیند، به طرف فرزندش می رود و جز امنیت و حفظ جان فرزندش در این خیابان پر رفت و آمد، به هیچ چیز دیگر فکر نمی کند. هیچ گاه در مقابل اعتراضات مشتریان جبهه نگیرید و خود را حق به جانب نشان ندهید؛ زیرا هرچه شما در موضع خودتان بیشتر پافشاری کنید، مشتری هم موضع گیری اش بیشتر خواهد شد. سعی کنید ابتدا خود را در مقابل مشتری کاملا خلع سلاح نشان دهید و درست در لحظه ای که مشتری به تعادل رسید، آرام آرام از خودتان دفاع کنید تا جایی که مشتری با آرامش تمام حرف های شما را بشنود و بپذیرد. با این روش برنده ی نهایی شما هستید! فروش خود را کنترل کنید و افزایش دهید تا برایتان عادت شود. وقتی تبدیل به عادت شد در واقع دیگر کار نمی کنید بلکه عادات خود را تکرار می کنید. هر کاری که تشویق به همراه داشته باشد، تکرار می شود. تکرارها تبدیل به عادت می شوند و عادت ها تبدیل به شخصیت شما خواهند شد.