کتاب باشگاه کتاب خوانی جین آستین

The Jane Austen Book Club
کد کتاب : 1631
مترجم :
شابک : 978-600-367-305-2
قطع : رقعی
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

فیلمی بر اساس این کتاب در سال 2007 ساخته شده است.

معرفی باشگاه کتاب خوانی جین آستین اثر کارن جوی فاولر

کتاب باشگاه کتاب خوانی جین آستین، رمانی نوشته ی کارن جوی فاولر است که اولین بار در سال 2004 وارد بازار نشر شد. پنج زن و یک مرد در کالیفرنیا گرد هم می آیند تا درباره ی رمان های جین آستین با یکدیگر صحبت کنند. در طول شش ماهی که این جلسات برگزار می شود، روابطی شکل می گیرد، قرارهای نامناسب صورتی مناسب پیدا می کنند و عشق جوانه می زند. کارن جوی فاولر با نگاهی دقیق به شکنندگی رفتارهای انسان و معناباختگی های تعاملات اجتماعی، بهترین نثر و جذاب ترین شخصیت هایش را در این رمان ارائه می کند. طرفداران جین آستین ارتباط ویژه تری نسبت به سایر مخاطبین با این کتاب خواهند داشت اما مخاطبین دیگر نیز بدون تردید از جذابیت های منحصر به فرد کتاب باشگاه کتاب خوانی جین آستین لذت خواهند برد.

کتاب باشگاه کتاب خوانی جین آستین

کارن جوی فاولر
کارن جوی فاولر، زاده ی 7 فوریه ی 1950، نویسنده ای آمریکایی است. اغلب آثار او بر قرن نوزدهم، زندگی زنان و احساس بیگانگی تمرکز دارد.فاولر در ایندیانا به دنیا آمد. او به دانشگاه کالیفرنیا رفت و به تحصیل در رشته ی علوم سیاسی پرداخت. فاولر پس از بچه دار شدن به مدت هفت سال از کار در بیرون کناره گرفت. پس از این مدت، او در کلاس نویسندگی خلاق در دانگشاه کالیفرنیا حضور یافت و مسیر حرفه ای نویسندگی خود را آغاز نمود.
نکوداشت های باشگاه کتاب خوانی جین آستین
A surprise and a delight.
اثری غافلگیرکننده و لذت بخش.
The Boston Globe

Touching and delicately, slyly witty.
تأثیرگذار و با بازی های کلامی ظریف و زیرکانه.
The Washington Post Book World

Engaging, dexterous literary entertainment for everyone.
جذاب، یک سرگرمی ادبی استادانه برای همه.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

قسمت هایی از باشگاه کتاب خوانی جین آستین (لذت متن)
باشگاه کتاب خوانی ایده ی جوسلین بود؛ خودش هم اعضا را دست چین کرد. ایده هایی که یک صبح تا بعد از ظهر به ذهن جوسلین می رسید از ایده هایی که در طول یک هفته به ذهن بقیه ی ما می رسید، بیشتر بود، انرژی اش هم همین طور. جوسلین معتقد بود که باید دوباره و دوباره آستین را به زندگی هایمان دعوت کنیم و بگذاریم به گوشه و کنار زندگی مان سرک بکشد.

برنادت، مسن ترین عضو گروه بود و به تازگی پیچ شصت و هفت سالگی را رد کرده بود. اخیرا اعلام کرده بود که رسما بی خیال شده. به ما گفته بود: «دیگه توی آینه نگاه نمی کنم، کاش سال ها پیش به این فکر افتاده بودم...»

می شد دلیل راه اندازی باشگاه کتاب خوانی را سیلویا دانست. شاید جولسین می خواست در این روزهای سخت او را مشغول نگه دارد. از جوسلین بعید نبود. سیلویا قدیمی ترین و صمیمی ترین دوست او بود.