کتاب هیچ چیز جاودانه نیست

Nothing Lasts Forever
  • 270,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: درسا درسا
    نویسنده:
کد کتاب : 16348
مترجم :
شابک : 978-9646104259
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 424
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب هیچ چیز جاودانه نیست اثر سیدنی شلدون

هیچ چیز جاودانه نیست رمانی نوشته ی سیدنی شلدون است که در سال 1994 نوشته شده است.
این تریلر پزشکی، داستان سه پزشک زن را روایت می کند که تلاش می کنند خود را در حرفه ای که تحت سلطه مردان است خود را ثابت کنند. هر یک از آنها داستان خاص خود را دارند و هر یک از قصه های آنها به خوبی با داستان های دیگرمرتبط شده و درهم آمیخته شده است. اما ناگهان هرج و مرج ایجاد می شود ، یکی می میرد ، دیگری در شرف بستن بیمارستان است و نفر سوم به دلیل قتل با مجازات اعدام روبرو می شود.
سه پزشک جوان - امیدها ، آرزوها ، خواسته های غیر منتظره آنها ... دکتر پیج تیلور: او قسم می خورد که این بیماری، اتانازی بوده است ، اما وقتی پیج یک میلیون دلار از بیمار به ارث برد ، او را به قتل متهم کردند. دکتر کت هانتر: او متعهد شد که هرگز اجازه نخواهد داد مرد دیگری بیش از حد به او نزدیک شود - تا زمانی که چالش شرط بندی مرگبار را بپذیرد. دکتر هانی تفت: برای آنکه از پس حرفه ی طبابت بر بیاید ، او می دانست که به چیزی بیشتر از مغزی که خدا به او داده احتیاج دارد. از تصمیمات مربوط به مرگ و زندگی یک بیمارستان بزرگ گرفته تا آتش بازی پر از تنش در محاکمه ی قتل ، هیچ چیز جاودانه نیست جاه طلبی ها و ترس های شفادهندگان و قاتلان ، عاشقان و خیانتکاران را لایه لایه نشان می دهد و یک بار دیگر ثابت می کند که هیچ خواننده ای نمی تواند سیدنی شلدون ، استاد اتفاقات غیرمنتظره را دست کم بگیرد..
این رمان به یک مینی سریال تبدیل شده است.

کتاب هیچ چیز جاودانه نیست

سیدنی شلدون
سیدنی شلدون (به انگلیسی: Sidney Sheldon) (زاده ۱۱ فوریه ۱۹۱۷ - درگذشته ۳۰ ژانویه ۲۰۰۷) رمان نویس معروف آمریکایی بود. شلدون پیش از روی آوردن به رمان نویسی، فیلمنامه ها و نمایشنامه هایی نوشت که او را برنده جایزه هایی همچون اسکار بهترین فیلمنامه نویسی و جایزه نمایشنامه نویسی تونی کردند. او در داستان نویسی بسیار موفق بود و با انتشار تنها ۱۸ رمان هفتمین پرفروش ترین نویسنده تاریخ است.وی افزون بر رمان نویسی بیش از ۳۰ فیلمنامه، ۲۵۰ فیلمنامه تلویزیونی و ۱۰ نمایشنامه نوشت ، آثار شلدون در بیشتر کشورهای ...