کتاب مدخل فلسفه ی غربی معاصر

Contemporary Western Philosophy
کد کتاب : 16441
شابک : 978-9644058578
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 892
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مدخل فلسفه ی غربی معاصر اثر محمود خاتمی

کتاب «مدخل فلسفه غربی معاصر» درس گفتارهای تدوین شده دکتر محمود خاتمی در «فلسفه معاصر» است که در اینجا به علاقه مندان به این حوزه ارائه شده است.

این کتاب توسط نشر علم منتشر شده است و شما می توانید آنرا از طریق وبسایت ایرانکتاب به صورت غیر حضوری خریداری نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود. این کتاب، حاوی یک دوره مطالب اصولی و مبنایی در فلسفه معاصر غربی می باشد. خصوصا جریان های فلسفی و فلاسفه برجسته غرب بعد از جنگ جهانی به این طرف که هنوز هم در محافل غربی، آراء آنها مورد توجه و بحث است. این درس ها به زبانی ساده و قابل فهم و شکلی منطقی و منظم توسط ایشان برای دانشجویانی تدریس شده است که برای اولین بار با این حوزه آشنا می شوند.

محمود خاتمی در سال ۱۳۴۲ در تهران متولد شد. پدرش محمدرضا خاتمی بروجردی از عالمان دینی و مادرش نیز از خاندان طباطبایی بروجردی است. وی تحصیلات مقدماتی را در همان شهر گذرانده و در هر دو سنت ایرانی-اسلامی و غربی تحصیل و پرورش یافتو تحصیلات و تحقیقات خود رادر زمینه فلسفه در دانشگاه‌های ایران و انگلستان پی گرفت. ابتدا به دانشگاه تهران رفت و درجات کارشناسی فلسفه، کارشناسی ارشد الهیات (ادیان و عرفان)، کارشناسی ارشد فلسفه، دکتری فلسفه را اخذ کرد. خاتمی پس از فارغ‌التحصیلی و اخذ دومین دکترای خود از دانشگاه دورهام، و گذراندن دوره پژوهشی پس از آن در انگلستان، به ایران بازگشت و رسما به دانشگاه تهران پیوست، و در مدت کوتاهی به درجه استاد تمام در گروه فلسفه دانشگاه تهران دست یافت. خاتمی چندین سال نیز به عنوان استاد مدعو به تحقیق و تدریس در برخی از دانشگاه‌های کانادا و آمریکا و نیز گاهی در برخی دانشگاه‌های داخل ایران پرداخته‌است.

کتاب مدخل فلسفه ی غربی معاصر

محمود خاتمی
محمود خاتمی (زادهٔ ۱۳۴۲، تهران) استاد پژوهشی فلسفهٔ دانشگاه تهران است.محمود خاتمی در سال ۱۳۴۲ در تهران متولد شد. پدرش محمدرضا خاتمی بروجردی از عالمان دینی و مادرش نیز از خاندان طباطبایی بروجردی است. وی تحصیلات مقدماتی را در همان شهر گذرانده و در هر دو سنت ایرانی-اسلامی و غربی تحصیل و پرورش یافت [نیازمند منبع] و تحصیلات و تحقیقات خود رادر زمینه فلسفه در دانشگاه‌های ایران و انگلستان پی گرفت. ابتدا به دانشگاه تهران رفت و درجات کارشناسی فلسفه، کارشناسی ارشد الهیات (ادیان و عرفان)، کارشناسی ا...
دسته بندی های کتاب مدخل فلسفه ی غربی معاصر