کتاب بخش های نزیسته وجودت را زندگی کن

Living your unlived life
کد کتاب : 62837
مترجم :
شابک : 978-6008472223
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 295
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

زندگی نزیسته ات را زندگی کن
Living your unlived life
آزاد شدن از زندان های تکرار و روزمرگی، بعد از سی سالگی
کد کتاب : 16488
مترجم :
شابک : 978-6009120598
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 295
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 27
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن اثر رابرت الکس جانسون

این روانشناس محترم یونگی در مورد چگونگی کنار آمدن با احساس ناکامی یا پشیمانی در نیمه دوم زندگی و چگونگی ساختن وجودی پرمعنی ، حتی اگر شرایط بیرونی قابل تغییر نباشد توصیه هایی می کند.
در زندگی نزیسته ات را زندگی کن ، رابرت ا. جانسون ، درمانگر مشهور ، با همکاری همکار دیرینه و روانشناس یونگی جری ام رال ، فرضیه ای ساده اما تحول آمیز را ارائه می دهد: استعدادهای کشف نشده ، محروم و یا توسعه نیافته ما ، هنگامی که آنها به طور کامل در زندگی ما در نیامیزند می توانند در زندگی میانسالی بسیار مشکل ساز شوند و ما را به سمت افسردگی سوق دهند ، ناگهان متنفر شویم از همسرمان ، شغلمان و حتی زندگیمان. با این حال ، اما هنگامی که زندگی نزیسته ی ما به آگاهی برسد ، می تواند به سوختی تبدیل شوند که ما را فراتر از محدودیت هایمان سوق دهد. حتی اگر شرایط بیرونی ما همیشه قابل تغییر نباشد.
هدف کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن این است که به خوانندگان خود کمک کند تا خود را با حرکات و نیروهای دنیای نامرئی بیشتر وفق دهند؛ دنیایی که در زندگی روزمره ی ما نمود پیدا می کند. ما انسان ها نیاز داریم تا با جوانب نامعلوم و اسرارآمیز زندگی که از همه طرف ما را احاطه کرده اند ارتباط برقرار کنیم، گرایشی که منشأ آن نه تنها هوش خودآگاه، بلکه کل وجود ماست. نقش منحصربه فرد انسان در صحنه ی نمایش الهی این است که این انرژی های نامرئی را بسنجد، آن ها را به کار گیرد و به مرحله ی خودآگاهی برساند و سپس آن ها را با رفتارمان ترکیب کند.

کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن

رابرت الکس جانسون
رابرت الکس جانسون (زاده 26 مه 1921 - درگذشته 12 سپتامبر 2018) تحلیلگر ، روان درمانگر و نویسنده آمریکایی بود.کتاب های او بیش از 2.5 میلیون نسخه فروخته استجانسون در پورتلند، اورگان متولد شد. او در دانشگاه اورگان و دانشگاه استنفورد تحصیل کرد. پس از چهار سال اقامت در صومعه، جانسون در سال 1967 به کالیفرنیا بازگشت. او کار خود را به عنوان روان درمانگر از سر گرفت و در کلیسای جامع سنت پل در سن دیگو سخنرانی کرد .جانسون همچنین در Sri Aurobindo Ashram در پوندیچری هند تحصیل کرد. در سال 2002 دکترای افتخاری...
دسته بندی های کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن
نکوداشت های کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن
As one grows older and life's choices seem to diminish, it's easy to regret the roads not taken, which then lead to an inability to embrace your life as it is now. A remedy can be found in Johnson and Ruhl's wonderfully insightful, possibly even life-changing book. . . . This book is intelligent, refreshingly free of psychobabble and best of all heralds the power of the imagination to transform and possibly keep you out of trouble.
وقتی فردی سنش بالا می رود و انتخاب هایش در زندگی کمتر می شود ، راحت است که از راه های نرفته اش پشیمان شود . پشیمانی ای که منجر می شود نتوانید حالا زندگیتان را در آغوش بگیرید. راه حل درمان را می توان در کتاب جسورانه و روشنگر و یا حتی احتمالا دگون کننده ی زندگی جانسون و یافت. . . . این کتاب هوشمند ، با طراوت و عاری از روانکاوی سطحی است و از همه بهتر قدرت تخیل را برای تحول و احتمالا بازداشتن شما از مشکلات به کار می اندازد.
(Publishers Weekly(starred review

قسمت هایی از کتاب زندگی نزیسته ات را زندگی کن (لذت متن)
تا به حال آرزوی یک زندگی متفاوت را داشته اید؟ در نیمه ی اول زندگی مشغول بنای شغل، یافتن شریک زندگی، تشکیل خانواده و انجام وظایف فرهنگی هستیم؛ وظایفی که جزو مطالبات جامعه است. بهای تمدن مدرن و امروزی این است که ما به ناچارتک جانبه می شویم و بیش از پیش در تحصیلات، حرفه و شخصیتمان تخصص پیدا می کنیم. اما زمانی که به نقطه ی عطف میان سالی می رسیم، روان ما شروع می کند به جست وجوی آنچه که درست، حقیقی و معنادار است. درست همین موقع است که زندگی نزیسته ی ما در وجودمان سربرمی آورد و خواستار توجه ما می شود. این کتاب نوشته شده است تا در زمینه ی تبدیل پشیمانی، ناامیدی و نارضایتی به خودآگاهی برتر به شما کمک کند.

یاد می گیرید تا: محدودیت های قدیمی را رها کنید؛ به روابط دوستی، خانواده و شغل خود روح ببخشید؛ گزینه های جدید زندگی و استعدادهای پنهانی خود را آزاد کنید؛ فرصت های «خطرناک» میان سالی را تصاحب کنید؛ در هنر سرزندگی در لحظه به خوبی استاد شوید و ارتباط خود با زندگی نمادین را دوباره زنده کنید؛ ارتباطی ضروری بین خودآگاهی معمولی و خودآگاهی بیدار.

زندگی نزیسته چیست؟ زندگی نزیسته شامل تمامی آن جنبه های ضروری وجود شما می شود که به طرز مناسبی با تجربه های شما ترکیب نشده اند. ما می توانیم صدای طبل زندگی نزیسته را که در دوردست ذهنمان نواخته می شوند را در ناله ها و شکوه هایمان بشنویم که می گویند:«اگر فلان کار را کرده بودم... باید فلان کار را می کردم... می توانستم فلان کار را بکنم...»