کتاب یک جهان

One World: The Ethics of Globalization
کد کتاب : 1656
مترجم :
شابک : 978-964-185-038-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 306
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های پرفروش در استرالیا

معرفی کتاب یک جهان اثر پیتر سینگر

کتاب یک جهان، اثری نوشته ی پیتر سینگر است که اولین بار در سال 2002 انتشار یافت. پیتر سینگر در این کتاب به موضوعاتی چون حقوق بشر، تغییرات اقلیمی و نقش سازمان تجارت جهانی در تعاملات کشورها می پردازد و نشان می دهد چگونه یک اخلاق جهانی به جای روش های ملی گرایانه می تواند پاسخ هایی پایدار به مشکلات مهم دنیای امروز بدهد. هر کدام از موضوعات مطرح شده، از نقطه نظری اخلاقی مورد بررسی قرار می گیرند و راه هایی جایگزین برای سر و سامان دادن به مشکلات مربوط به هر کدام از آن ها ارائه می شود. سینگر در کتاب یک جهان، نگرش های کوته نظرانه و قوم گرایانه را با چالشی بزرگ رو به رو می کند و از چارچوب اخلاق، شیوه ای جدید را برای نگاه به مسائل روز جهان در اختیار مخاطبین قرار می دهد.

کتاب یک جهان

پیتر سینگر
پیتر سینگر، متولد 6 ژوئیه 1946 در ملبورن، استرالیا، یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فیلسوفان اخلاقی معاصر است. او عمدتاً به خاطر نظریه‌هایش در زمینه‌های اخلاق حیوانات، حقوق حیوانات و بیواخلاق شناخته می‌شود و به عنوان یکی از بنیانگذاران جنبش حقوق حیوانات به شمار می‌آید. سینگر همچنین به خاطر دیدگاه‌هایش در مورد اخلاق عمل‌گرا شناخته می‌شود.زندگی و تحصیلاتپیتر سینگر در خانواده‌ای یهودی در استرالیا به دنیا آمد. پس از تحصیل در دانشگاه ملبورن، به دانشگاه ...
نکوداشت های کتاب یک جهان
One of the world’s most influential philosophers here considers the ethical issues surrounding globalization.
در این کتاب، یکی از تأثیرگذارترین فیلسوفان جهان به مسائل اخلاقی پیرامون جهانی شدن می پردازد.
Goodreads

Timely and thoughtful.
مرتبط با زمانه و خردمندانه.
The New York Times Book Review

Direct, honest, and forceful.
صریح، صادقانه و تأثیرگذار.
Ethics & International Affairs

قسمت هایی از کتاب یک جهان (لذت متن)
تروریسم، جهان ما را به گونه ای جدید و ترسناک از اجتماعی در هم تنیده تبدیل کرده است. اکنون نه فقط همسایگانمان، بلکه همسایگان ساکنین دوردست ترین دره های دورافتاده ترین کشورها نیز اکنون برای ما حائز اهمیت شده اند.