کتاب مدیریت بازاریابی سیاسی

Political Marketing
(اصول و کاربردها)
کد کتاب : 16578
مترجم : بهرام خیری
پدرام باقرنژاد
شابک : 978-9648023725
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت بازاریابی سیاسی اثر جنیفر لیز مارشمنت

ویرایش سوم «مدیریت بازاریابی سیاسی» که بطور قابل ملاحظه ای در سرتاسر بازنگری شده است، همچنان جامع ترین مقدمه را در این زمینه به سرعت در حال رشد به دانشجویان ارائه می دهد. این یک راهنمای قابل دسترس اما عمیق در مورد اینکه بازاریابی سیاسی چیست و چگونه در عمل استفاده می شود ارائه می دهد و تفکر در مورد چگونگی استفاده از آن در آینده را تشویق می کند.

ویژگی ها و مزایای جدید ویرایش سوم:
به طور کامل با تحقیقات جدید در مورد شیوه های نوظهور در این زمینه و پیامدهای اخلاقی مانند استفاده از داده های بزرگ، اعتبار و محدودیت های رای دهندگان به عنوان مصرف کنندگان در پرتو برگزیت به روز شده است.
بخش جدید قابلیت کاربرد در مورد بازاریابی سیاسی در محل کار را دارد.
ویژگی‌های آموزشی گسترده از جمله مطالعات موردی جدید مورد بررسی، بحث‌های دموکراتیک، و دیدگاه‌های کاملا به‌روز شده پزشکان، بهترین راهنمای عمل، و نکات و ارزیابی‌های بحث کلاسی خواهد بود.

این کتاب درسی با رهبری یک متخصص برجسته در این زمینه و شامل مشارکت سایر دانشگاهیان کلیدی در این زمینه، موردی خواندنی و ضروری برای همه دانشجویان بازاریابی سیاسی، احزاب و انتخابات، و سیاست تطبیقی است.

کتاب مدیریت بازاریابی سیاسی

جنیفر لیز مارشمنت
جنيفر ليز مارشمنت یک آکادمیک متقابل انضباطی مبتنی بر تحقیق است اما با محور فعالیت و فعالیت در زمینه های بازاریابی سیاسی ، مدیریت سیاسی و رهبری سیاسی است. او نویسنده / ویراستار 15 کتاب، یک کارشناس جهان در بازاریابی سیاسی و دارای رتبه A در ارزیابی تحقیقات NZ (PBRF 2018/2012) است.