کتاب مادر بودن

Motherhood
کد کتاب : 16582
مترجم :
شابک : 978-6229547564
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

مادری
Motherhood
مجموعه تکه های نیک
کد کتاب : 92660
مترجم :
شابک : 978-6008957201
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مادر بودن اثر هلن سیمسون

مجموعه کتاب "مادری"، پنج داستان کوتاه نوشته‌ی هلن سیمپسون است که تمرکزشان بر شخصیت‌های زنانه می‌باشد که پس از تولد یک کودک، زندگی‌شان به‌طور کامل تغییر کرده است. این داستان‌ها یک تصویر واقعی از تجربه مادری را به ما نشان می‌دهند؛ از لذت‌های آن تا مشکلات و چالش‌هایی که با آن همراه است. "مادری" جزو مجموعه‌ی تکه‌های نیک است که توسط انتشارات کتاب‌سرای نیک منتشر شده است.

به مادر بودن خوش آمدید - سرزمین خستگی دردناک، از خود گذشتگی مداوم و بندگی ناسپاس، سرزمین فداکاری بی انتها، دست ها و پاهای کوچک مانند گل های رز صورتی گرم و بوسه های مخملی. اینجا سرزمینی است که زنان و مردانی که روزگاری بی خیال و غرق در کار و جنس بودند، اکنون سعی می کنند تا دعواهای دیرینه را حل کنند و ساعتی دیگر در روز را بی نتیجه جستجو کنند. شاید شما این سرزمین را به خوبی می شناسید، یا شاید برای اولین بار است که وارد آن می شوید – در هر صورت، به این داستان های صادقانه، به شدت خنده دار و انسانی از یک راهنمای متخصص نیاز دارید.

کتاب مادر بودن

هلن سیمسون
هلن سیمپسون رمان نویس انگلیسی و داستان نویس کوتاه است. وی در سال 1957 در بریستول، در غرب انگلیس متولد شد و ابتدا در ولدستون و سپس در حومه کرویدون بزرگ شد و به مدرسه دخترانه رفت.مادرش معلم دبستان و پدرش معمار دریایی بود که بعداً شروع به تدریس کرد.او برای اولین بار از خانواده اش که به دانشگاه رفت ، ادبیات انگلیسی را در آکسفورد خواند.او قبل از موفقیت در نگارش داستان های کوتاه، پنج سال در Vogue مشغول به کار بود. اولین مجموعه او، چهار پا برهنه در یک تختخواب و داستانهای دیگر، 1990، برنده جایزه سامر...