هفته پیش ۱۰۰ و خورده ای بود😐😐😐😐😐
راجب نویسنده سرچ کردم ماشالا هم سن پایینی داره هم کتاب سومش هست و واقعا کیف کردم خیلی آینده داره
به نظرم کتاب میتونست طولانیتر باشه ولی بازم به اوکی بود اما میشد بهتر بشه
توصیه میکنم کتاب رو بخونید . یک مقدار انسجام در کلامات اگر بالاتر بود بهتر میشدولی راضی بودم کتاب خوبی بود و داستانش حوصله سر بر نبود
من کتاب رو توی دو روز خوندم و کتاب خوبی بود . شروع و پایان کتاب خیلی مهمه اگر به جای نیمه اول کتاب ، نیمه دوم کتاب بیشتر توضیح داده میشد یا داستانش عمیقتر میشد بهتر بود ولی بازم با این حال کتاب قویی از نویسنده عزیزمون بود
قطعا که نمیشه بگی کتاب همیشه 100% خوبه و چیزی کم و کسر نداره ولی در هر صورت خیلی لول بالایی داشت کتاب چه از نظر موضوع و داستان سرایی و چه از نظر پایان زیبایه کار
اون شیوه کلام و منظور رو به خوبی روی داستان پیاده کرده بود واقعا کتاب خوبی بود
میشد قسمت اولش یکم خلاصهتر بشه خیلی باز به نسبت بهتر میشد ولی در کل کتاب فوق العاده ای بود
اقا خیلی قوی بود و اینکه قشنگ جلو رفت از اواسط کتاب
لذت بردم امیدوارم شماهم با خوندنش لذت ببرید
به نظرم کتاب خیلی جالب و خوبی بود داستانش واقعا به دلم نشست
یکی از بهترین کتابهای ایرانیه پر از بزنگاههای خوبه و از همه مهمتر نثر خوبی هم داره