کتاب نردبان بی پله

The Vanishing Stair
(ارادتمند، حیله گر مرموز 2)
کد کتاب : 16666
مترجم :
شابک : 978-6001883583
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 422
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

نامزد بهترین کتاب داستانی گودریدز در ادبیات نوجوانان سال 2019

معرفی کتاب نردبان بی پله اثر مورین جانسون

کتاب «نردبان بی پله» رمانی نوشته «مورین جانسون» است که اولین بار در سال 2019 چاپ شد. «استیوی» حاضر است هر کاری انجام بدهد تا به مدرسه «الینگهام» بازگردد، پیش بهترین دوستانش، و پرونده «حیله گر مرموز» را حل کند—حتی اگر این کار به معنای معامله کردن با سناتور «ادوارد کینگ» باشد. و وقتی «استیوی» بالاخره بازمی گردد، «دیوید» را دوباره ملاقات می کند: پسری که «استیوی» او را بوسید، پسری که درباره هویتش به او دروغ گفت. اما مسائلی مهم تر پیش روی آن ها است. قاتل کجا مخفی شد؟ معنای معمایی که «آلبرت الینگهام» به جا گذاشته، چیست؟ و در ماجرای «حلیه گر مرموز»، چه چیزی در معرض خطر قرار دارد؟ پرونده «الینگهام»، فقط بخشی از تاریخ نیست—بلکه پلی است که گذشته را به زمان حال پیوند می زند.

کتاب نردبان بی پله

مورین جانسون
مورین جانسون (متولد 16 فوریه 1973) نویسنده آمریکایی داستان های نوجوانان است.او تا به امروز چهارده رمان منتشر کرده است که شامل 13 پاکت آبی کوچک، نام ستاره، حقیقتا شیطان و سوئیت اسکارلت است.از جمله آثار جانسون می توان به همکاری های چشمگیری با معاصرانش همچون Let It Snow، یک رمان عاشقانه تعطیلات از داستان های درهم تنیده که با جان گرین و لورن میرداول نوشته شده است، و یک سری رمان ها اشاره کرد که در نیویورک تایمز و ایالات متحده امروز پرفروش ترین گلچین ها هستند.
نکوداشت های کتاب نردبان بی پله
An engrossing mystery.
یک داستان معمایی جذاب.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

With thrilling suspense and a memorable cast of characters.
با تعلیق مهیج و شخصیت هایی به یاد ماندنی.
Buffalo News

A suspenseful twisty thriller.
تریلری پر پیچ و خم و پرتعلیق.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب نردبان بی پله (لذت متن)
«فرانسیس»، دختر «لوئیس»، از همه نظر دردسرساز بود. او زندگی را برای همه اطرافیانش تبدیل به جهنم می کرد! پدر و مادرش نمی دانستند با او چه کنند، تا این که بالاخره در کمال ناامیدی او را به دوست خانوادگیشان «آلبرت الینگهام» سپردند که مدرسه ای را در تپه های جنگلی «ورمانت» تأسیس کرده بود.

بنا شد «فرانسیس» دو سال آخر دبیرستان خود را در مدرسه «الینگهام» که او نام «آکادمی» بر آن نهاده بود، بگذراند. اما ورود «فرانسیس» به مدرسه «الینگهام» مصادف شد با ماجرای گروگان گیری در خانواده «الینگهام». در نتیجه «فرانسیس» هم به خانه بازگشت و به این ترتیب خانواده «کرین» هم جذب فاجعه شدند.

بخش زیادی از اضطراب، اضطراب برای اضطراب داشتن بود.