کتاب مسافران زمان 1

La aventura de los balbuena y el ultimo caballero
(ماجرای خانواده ی بالبوئنا در غرب وحشی)
کد کتاب : 16679
مترجم :
شابک : 978-6222041540
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مسافران زمان 1 اثر روبرتو سانتیاگو

نویسنده و تصویرگر روبرتو سانتیاگو کتاب جدیدی را در مجموعه مسافران زمان ارائه داده است: پسر یازده ساله با بیش از صد سرباز قاتل چه کاری دارد انجام می دهد؟
برای پاسخ دادن به این سوال، باید کمی در مورد قلعه ی بادگیر صحبت کنم. از جنگل نفرین شده. از سلطنت شوالیه. و از اژدهایان خفته. نه ، من دیوانه نیستم من اهل موراتالاز هستم ، محله ای از مادرید ، محله ای که ما در آن کمانداران قاتل ، قلعه ، جنگل های نفرین شده و هیچ نوع اژدهایی نداریم. اما اکنون با خانه فاصله زیادی دارم. من با برادرانم ، همسایگانم و پدرم در زمان و مکان سفر کرده ام. اکنون ما در قرون وسطی هستیم. و به نظر می رسد برای همه ی ما ماجراجویی جدیدی تازه آغاز شده است.
کتاب ماجرای خانواده بالبوئنا در غرب وحشی اولین جلد از مجموعه ی مسافران زمان است. این مجموعه، یک مجموعه ی مصور است که مناسب گروه سنی کودکان و نوجوانان می باشد. این کتاب را آزاده رادیکان پور ترجمه کرده است. نشر هوپا این کتاب را منتشر کرده است.

کتاب مسافران زمان 1

روبرتو سانتیاگو
روبرتو سانتیاگو روزنامه نگاری است که در سراسر کشور درباره موضوعات لاتین سخنرانی می کند. وی جایزه انجمن مطبوعات بین آمریکایی در سال 1991 را برای تفسیر دریافت کرد و در مسابقه داستان کوتاه مجله اسپانیایی سال 1990 جایزه نخست را کسب کرد.