کتاب آن ها تندتر رانده بودند و از باران جلو زده بودند

One More Thing
(داستان های مینیمال)
کد کتاب : 16779
مترجم :
شابک : 978-6008740544
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 192
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نامزد جایزه بهترین داستان کمدی گودریدز سال 2014

معرفی کتاب آن ها تندتر رانده بودند و از باران جلو زده بودند اثر بی جی نواک

نویسنده ی جوانی است که بیشتر به خاطر نوشتن سریال های طنز در تلویزیون امریکا و بازی در بعضی از آن ها شهرت و محبوبیت پیدا کرده است. او در خانواده ای اهل ادبیات بزرگ شده و دانش آموخته ی ادبیات انگلیسی و ادبیات اسپانیایی از دانشگاه هاروارد است. نواک کار اجرای استندآپ کمدی را بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه شروع کرد و دو سال بعد به فهرست مجله ی ورایتی با عنوان «ده کمدینی که باید برنامه شان را دید» راه یافت.
آن ها تندتر رانده بودند و از باران جلو زده بودند نخستین کتاب بی جی نواک، در ابتدای سال ۲۰۱۴ منتشر شد و شش هفته ی متوالی در صدر فهرست پرفروش ترین کتاب های داستانی نیویورک تایمز قرار داشت. اغلب داستان های این کتاب قصه هایی واقع گرایانه درباره ی زندگی روزمره ی ما در دنیای مدرن اند، زندگی در هم تنیده با فناوری اینترنت و شبکه های اجتماعی و مصرف گرایی مفرط…

کتاب آن ها تندتر رانده بودند و از باران جلو زده بودند

بی جی نواک
بی جی نواک (B. J. Novak؛ زادهٔ ۳۱ ژوئیهٔ ۱۹۷۹) فیلم‌نامه‌نویس و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. وی از سال ۲۰۰۱ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است.از فیلم‌هایی که وی در آن نقش داشته است، می‌توان به حرامزاده‌های لعنتی، دیکتاتور، مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ۲، نجات آقای بنکس و مجموعه اداره اشاره کرد.
دسته بندی های کتاب آن ها تندتر رانده بودند و از باران جلو زده بودند