کتاب گفت و گوی جادوگر بزرگ با ملکه ی جزیره ی رنگ ها

Great Wizard Interview with Queen of Color Island
کد کتاب : 16815
شابک : 978-6003534353
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب گفت و گوی جادوگر بزرگ با ملکه ی جزیره ی رنگ ها اثر جمشید خانیان

کتاب "گفت‌وگوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره‌ی رنگ‌ها" نوشته‌ی جمشید خانیان را در این اثر، داستان یک پسربچه به نام رهی روایت می‌شود. او دوست دارد یک دوچرخه‌ی ویوای‌اف سون 24 دنده سایز 26 بخرد و برای تحقق این آرزوی بزرگ، تصمیم می‌گیرد به عنوان جادوگر بزرگی که کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دهد، به کار بپردازد.

یک روز، مادر رهی او را از خواب بیدار می‌کند و به او پیشنهادی عجیب‌وغریب می‌دهد. اگر رهی توانایی انجام دادن یک شغل عجیب را به مدت یک روز داشته باشد، پولی که برای خرید دوچرخه نیاز دارد را به دست خواهد آورد.

رهی تصمیم می‌گیرد به این کار بپردازد و خود را به عنوان جادوگر بزرگی می‌پندارد که می‌تواند کارهای عجیبی انجام دهد. در مسیر اجرای این شغل عجیب، او با خانم پارسا و شوهرش آشنا می‌شود. این آشنایی باعث می‌شود رهی به سوالات و اتفاقاتی عجیب در محله دلیلی پیدا کند. او به دنبال پاسخ‌هایی برای معماها و اتفاقاتی است که در آنجا رخ می‌دهد.

رمان "گفت‌وگوی جادوگر بزرگ با ملکه‌ی جزیره‌ی رنگ‌ها" یک داستان فانتزی و ماجرایی است که نقاشی جهان خیالی نوجوانی را با دنیای واقعی و مشکلات او همراه می‌کند. این رمان با شخصیت‌های جذاب و داستانی پر از راز و رمز، خوانندگان را به دنیایی خیالی و ماجراجویی می‌برد و لذت خواندن آن را تجربه می‌کنند.

کتاب گفت و گوی جادوگر بزرگ با ملکه ی جزیره ی رنگ ها

جمشید خانیان
جمشید خانیان، متولد ۱۳۴۰- آبادان، از نیمهٔ اول دههٔ ۱۳۶۰ با نگارش دو نمایشنامهٔ «یک نیمروز در اتاق بازجویی» و «روی نی‌بندی» و نیز مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه، در حوزهٔ «نوشتن» فعالیت خود را آغاز می‌کند. این فعالیت، با گرایش به سمت نقد و پژوهش و به ویژه داستان‌نویسی در عرصهٔ ادبیات نوجوان ابعاد وسیع‌تری به خود می‌گیرد؛ چندان‌که از وی تاکنون (پایان سال ۱۳۹۶) در زمینه‌های مختلف نگارشی بیش از ۴۰ عنوان کتاب به چاپ ر...
دسته بندی های کتاب گفت و گوی جادوگر بزرگ با ملکه ی جزیره ی رنگ ها
قسمت هایی از کتاب گفت و گوی جادوگر بزرگ با ملکه ی جزیره ی رنگ ها (لذت متن)
پس اینجا جزیره ی شماست! -جزیره؟ -مگر اینجا اتاق شما نیست؟ - بله اتاق کار من است. -پس جزیره شما اینجاست. -خب شاید. -نه، حتما خانم. یک جزیره ی شلوغ و پلوغ. من اگر جای شما بودم هیچ وقت از اینجا بیرون نمی رفتم و...