کتاب حفره های ارزشمندی وجودی

Valuable existential cavities
کد کتاب : 16947
شابک : 978-6007063811
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 77
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب حفره های ارزشمندی وجودی اثر سیدحمید آتش پور

کتاب «حفره های ارزشمندی وجودی» نوشته سیدحمید آتش پور توسط نشر « روانشناسی و هنر» در سال 1397 به چاپ رسیده است. سید محمد آـش‌پور در این کتاب سعی کرده است به دوری گزیدن از مسائل روانشناختی اصطلاحا زرد، کنکاوی موشکافانه در ساحت وجودی بشر را در اختیار خوانندگانش قرار دهد. مسائل اگزیستانسیالیستی در ایران تا حد زیادی گریبانگیر تحریف و یا حتی به واسطه ترجمه های غلط به یک معضل در علوم انسانی تبدیل شده اند. کتاب حفره های ارزشمندی وجودی سعی دارد تا چهره ای تازه و صریح از مسائل وجودی را مطرح کند.

این کتاب را می توان راهنمای سلامت روان در دنیای مدرن نامید. راهنمایی که با کنار زدن لایه‌های زیرین احساس بی‌ارزشی تلاش می‌کند انسان را به جنبه‌های جدیدی از خود آشنا کند. جنبه‌هایی که می‌توانند برای خودآگاهی، شادکامی و تعالی فرد روشنگر بوده و او را در مسیر سلامت روان قرار دهد. «حفره‌های ارزشمندی وجودی» تلاش دارد تا به فرد منظری جدید از زندگی را نشان دهد. چشم‌اندازی که فرد مسئولانه‌تر به واقعیت‌ها و احساساتش نگاه می‌کند و در پی تغییر، اصلاح و شکوفایی آن برمی‌آید.

کتاب حفره های ارزشمندی وجودی

سیدحمید آتش پور
دکتر سید حمید آتش پور تحصیلات خود را تا دوره ی کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد واحد خوراسگان ادامه داده و دکترای تخصصی خود را در واحد علوم تحقیقات اهواز به اتمام رسانده اند. در سال 1386 نیز دکترای تخصصی خود را در رشته ی مدیریت رفتار سازمانی، از دانشگاه راشویل اخذ کردند.
دسته بندی های کتاب حفره های ارزشمندی وجودی