کتاب تمرین هایی برای شادکامی براساس ذهن آگاهی

The Practicing Happiness Workbook
(بر مبنای تکنیک های ثابت شده ACT ،DBT ،MBCT ،MBSR)
کد کتاب : 16951
مترجم : لولو شقاقی
شابک : 978-6007063682
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 327
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تمرین هایی برای شادکامی براساس ذهن آگاهی اثر روث بایر

آیا به دنبال زندگی بهتری هستید - زندگی پر از رضایت و شادی واقعی؟ همه می‌خواهند شاد باشند، اما جایی در طول مسیر، در «تله‌هایی» می‌افتیم که ما را از دستیابی به پتانسیل، اهداف و زندگی‌هایی که می‌خواهیم باز می‌دارند. مطمئنا این کتاب یک کتاب مفید در ژانر خودیاری است و از یک رویکرد فرا تشخیصی پیشرفته در خط مقدم رفتار درمانی معاصر استفاده می کند تا به شما کمک کند یک بار برای همیشه از این تله های روانی رها شوید.
در این کتاب کار مهم و پیشگامانه، روث بائر، متخصص بین‌المللی ذهن‌آگاهی، چهار دام رایج روان‌شناختی را که افراد در آن گیر می‌کنند، مورد بحث قرار می‌دهد: نشخوار فکری، اجتناب، رفتار هیجان‌محور و انتقاد از خود. برای کمک به شما در گذر از این تله‌ها، بائر استراتژی‌ها، تمرین‌ها و کاربرگ‌های قدرتمند و موثری برای تمرکز حواس ارائه می‌کند تا شما را قدم به قدم به سوی زندگی‌ای که شایسته آن هستید راهنمایی کند.
فصل به فصل، یاد خواهید گرفت که چگونه از این مهارت های ذهن آگاهی در موقعیت های روزمره استفاده کنید. و با تمرین، متوجه خواهید شد که کنترل افکار و احساسات خود را به روشی جدید در دست خواهید گرفت. به جای عقب نشینی از عادات آشنا، مانند انتقاد از خود، یاد خواهید گرفت که نگرش مهربانی و کنجکاوی را نسبت به خودتان و دنیای اطرافتان تقویت کنید.
با پیروی از تمرین ها و نکات ذکر شده در این راهنمای روشن و مفید، یاد خواهید گرفت که واقعا ذهن و زندگی خود را متحول کنید!

کتاب تمرین هایی برای شادکامی براساس ذهن آگاهی

روث بایر
من نویسنده یک کتاب جدید در مورد ذهن آگاهی و چگونگی کمک به شما در یافتن شادی و بهزیستی واقعی است. این کتاب براساس تجربه من به عنوان محقق، معلم، روانشناس بالینی، سرپرست، و مربی ذهن آگاهی و یوگا باهوش است.
دسته بندی های کتاب تمرین هایی برای شادکامی براساس ذهن آگاهی
نکوداشت های کتاب تمرین هایی برای شادکامی براساس ذهن آگاهی
This book is like a mindfulness walk. It seamlessly integrates the best of mindfulness training from the major evidence-based care approaches, giving it a sense of breadth of vision, as if you can see across vast distances on your walk.
این کتاب مانند یک پیاده روی ذهن آگاهی است. کتاب به طور یکپارچه بهترین آموزش تمرکز حواس را از رویکردهای اصلی مراقبت مبتنی بر شواهد ادغام می کند و به آن حس وسعت دید می دهد، به گونه ای که گویی می توانید در مسیر پیاده روی خود فواصل بسیار زیادی را ببینید.
Steven C. Hayes, PhD

Anyone who struggles with difficult emotions or gets trapped in rumination will benefit enormously from this book.
هر کسی که با احساسات دشوار دست و پنجه نرم می کند یا در دام نشخوار فکری گرفتار می شود، از این کتاب بسیار سود خواهد برد.
Paul Gilbert

قسمت هایی از کتاب تمرین هایی برای شادکامی براساس ذهن آگاهی (لذت متن)