کتاب ذهن آگاهی برای آغازگران

Mindfulness for Beginners
راهی برای بهسازی لحظه حال و تمام زندگی
کد کتاب : 16954
مترجم :

شابک : 978-6007063668
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 164
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب ذهن آگاهی برای آغازگران اثر جان کابات زین

جان کابات زین می گوید ، ممکن است ما به کامل بودن و تمام بودن تمایل داشته باشیم ، اما حقیقت این است که آن در اینجاست و در حال حاضر مال ماست. ذهن آگاهی نه تنها احساس رضایت زودگذر ، بلکه پذیرش واقعی وحدت عمیق تری را در بر می گیرد که زندگی ما را احاطه کرده و از آن عبور می کند. کتاب ذهن آگاهی برای آغاز گران ، از شما دعوت می کند که بیاموزید چگونه روابط خود را به روشی که فکر می کنید ، احساس می کنید ، دوست دارید ، کار می کنید ، و بازی می کنید تغییر دهید و از این طریق بیدار شوید و کاملا در کسی که هستید تجسم یابید.
در اینجا ، معلم ، دانشمند و پزشکی که برای اولین بار فواید ذهن آگاهی را در طب اصلی غربی نشان داده اند ، کتابی را ارائه می دهند که می توانید از سه طریق منحصر به فرد استفاده کنید: به عنوان مجموعه ای از بازتاب ها و شیوه هایی که به طور تصادفی گشوده می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان یک مطالعه واضح و جذاب از شروع به پایان. یا به عنوان "درس روز" برای تمرین ذهن آگاهی .
کتاب ذهن آگاهی برای آغازگران به خوانندگان چکیده ی ارزشمندی از نگرشهای کلیدی و اقدامات اساسی را که جان کابات زین به عنوان مفیدترین مورد برای شاگردانش یافته است ارائه می دهد. از جمله:

• چرا صمیمیت مترادف با ذهن آگاهی واقعی است.
• ارزش بازگشت به بدن و حواسمان بارها و بارها.
• چگونه افکار ما "وقتی خودآگاهی می کنند" آزاد می شوند
• حرکت کردن فراتر از "داستان" مان به سوی تجربه مستقیم
• تثبیت توجه و حضورمان در میان فعالیتهای روزانه
• سه عامل ذهنی اساسی که باعث رنج می شوند
• چقدر هوشیاری بهبود می یابد ، حتی بعد از واقعیت
• احیای تمامیت مان و موارد دیگر

کتاب ذهن آگاهی برای آغازگران

جان کابات زین
جان کابات زین (متولد Jon Kabat ، 5 ژوئن 1944) یک استاد آمریکایی است که از پزشکان برجسته و موسس کلینیک کاهش استرس و مرکز ذهن آگاهی در پزشکی، مراقبت های بهداشتی و جامعه در دانشکده پزشکی دانشگاه ماساچوست است.کابات-زین دانش آموز معلمان ذن بودایی مانند فیلیپ کاپلو ، Thich Nhat Hanh و Seung Sahn و عضو موسس مرکز کمبریج ذن بود.عمل او در زمینه یوگا و تحصیلات با معلمان بودایی باعث شد تا او آموزه های خود را با یافته های علمی ادغام کند.او ذهن آگاهی را آموزش می دهد که به گفته وی می تواند به افراد در مقابل...
دسته بندی های کتاب ذهن آگاهی برای آغازگران
نکوداشت های کتاب ذهن آگاهی برای آغازگران
Jon Kabat-Zinn is one of the finest teachers of mindfulness you will ever encounter.
جان کابات زین یکی از بهترین معلمان در زمینه ی آگاهی است که ممکن است با او مواجه شوید.
JACK KORNFIELD, author of A Path with Heart

Jon Kabat-Zinn provides access to the essence of meditation and its applications for both the beginner and those who wish to deepen and expand their practice. He embodies what he describes.
جان کابات زین دسترسی به ماهیت مراقبه و کاربردهای آن را هم برای افراد مبتدی و هم برای کسانی که مایل به تعمیق و گسترش عمل خود هستند فراهم می کند. او آنچه توصیف می کند را تجسم می بخشد.
DEAN ORNISH, MD

قسمت هایی از کتاب ذهن آگاهی برای آغازگران (لذت متن)