کتاب شخصیت های دیگر خود را کشف کنید

Discover Your Subpersonalities
(دنیای درون ما و آدم های آن)
کد کتاب : 16965
مترجم :
شابک : 978-6007063408
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 210
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1993
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شخصیت های دیگر خود را کشف کنید اثر جان روئن

آیا تا به حال احساس کرده اید که بیش از یک نفر هستید؟ اینکه گاهی اوقات شما یک نوع آدم هستید ، گاهی نوع دیگری؟ آیا تا به حال متوجه شده اید که می خواهید "نه" بگویید اما ناگهان "بله" میگویید؟ یا تصمیم دارید یک کار را انجام دهید ، سپس در واقع کار دیگری را انجام داده‌اید؟
بسیاری از ما این تجربه را داشته ایم که شخصیت دیگری ما را تحت کنترل خود درآورده است و باعث شده است که به شیوه ای ناخواسته رفتار کنیم. چرا این کار را می کنیم؟ چه خبر است؟

نویسنده معروف جان روئننشان می دهد در کتاب «شخصیت های دیگر خود را کشف کنید» (دنیای درون ما و آدم های آن) که چگونه هر یک از ما از تعدادی از "زیر شخصیت ها" تشکیل شده است. برخی ممکن است به ما کمک کنند ، برخی ممکن است مانع ما شوند. اگر می خواهیم مسئول دنیای درونی خود باشیم ، بهتر است دریابیم آنها چه کسانی هستند و چه کار می کنند.

جان روئن این کتاب را به طور خاص نوشته است تا شما را قادر به انجام این کار کند. با نثری سرگرم کننده ، با پرسشنامه و تمرینات ساده ، شخصیت های زیر را کشف کنید. این کتاب« شخصیت های دیگر خود را کشف کنید» به شما این امکان را می دهد با افراد درون خود آشنا شوید!

کتاب شخصیت های دیگر خود را کشف کنید

دسته بندی های کتاب شخصیت های دیگر خود را کشف کنید
قسمت هایی از کتاب شخصیت های دیگر خود را کشف کنید (لذت متن)
ما آدم ها معمولا طوری حرف می زنیم و رفتار می کنیم که گویی دو نفر هستیم نه یک نفر. گاهی اوقات احساس می کنیم دوتا «ذهن» داریم که هر یک می خواهد طبق میل خودش رفتار کند. از خیلی از آدم ها می شنویم که می گویند «با خودم در حال جنگم».

یکی از شایع ترین تعارضات، تعارض توسری زن و توسری خور است. توسری زن می پرسد «چرا هنوز فلان کار را نکرده ای؟!»و توسری خور هم جواب می دهد «چشم انجام می دهم، فقط به من یک فرصت دیگر بده.»

این مشاجره که می توانیم آن را «بازی عذاب دادن خود» بنامیم، همین طور ادامه می یابد. بعدا خواهم گفت که چطور می توانید روند چنین مشاجره ای را تغییر دهید.