کتاب 99 راه برای شفای کودک درون

99 Secrets For Healing of Inner Child
کد کتاب : 16974
شابک : 978-6009102204
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب 99 راه برای شفای کودک درون اثر شهربانو قهاری

«۹۹ راه برای شفای کودک درون» به قلم دکتر «شهربانو قهاری» ، اثری با موضوع خودسازی و کودک درون است. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «کودک درون، کودک خردسالی است که در درون همه ماست. این کودک <خود> خود ماست که به ما انرژی میدهد، شور، نشاط و سرزندگی ما به او مرتبط است، احساسات ما به او گره خورده است، و تخیل، خلاقیت، شهود و غرایز طبیعی ما در پیوند با اوست. این کوچولوی درون وقتی مورد بیتوجهی قرار میگیرد و صدمه میبیند خود را در لایهای میپوشاند و از دید دیگران مخفی میسازد، وقتی او (احساسات خود) را انکار میکنید، در جایی، در عمیقترین سطح روان پنهان میشود و با این کار، شما مشکلات جسمانی و روانپزشکی از جمله افسردگی و اضطراب را تجربه خواهید کرد. زندگی یکنواخت و کسل کننده، روحیه غمگین و خلق پایین همگی از غیبت این دوست درونتان حکایت دارند.»

کتاب 99 راه برای شفای کودک درون

شهربانو قهاری
من دکتر قهاری، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران هستم و با مراکزی از جمله: مرکز مشاوره سگال (۱۳۸۴ تا کنون) به صورت پاره وقت، خوابگاه دانشگاه تهران (۱۳۸۴ تا کنون) به صورت پاره وقت، مرکز مشاوره دانشگاه تهران (۱۳۸۲ تا کنون) به صورت پاره وقت و با هدف رفتار درمانی-شناختی برای اختلالات اضطرابی، افسردگی و اعتیاد دانشجویان دانشگاه، همکاری می کنم. قابل ذکر می باشد که فارغ التحصیل روان شناسی بالینی در سه مقطع کارشناسی (دانشگاه علامه طباطبایی)، کارشناسی ارشد و دکترا (دانشگاه علوم پزشکی ایران) هستم....
دسته بندی های کتاب 99 راه برای شفای کودک درون
قسمت هایی از کتاب 99 راه برای شفای کودک درون (لذت متن)
«کودک درون، کودک خردسالی است که در درون همه ماست. این کودک <خود> خود ماست که به ما انرژی میدهد، شور، نشاط و سرزندگی ما به او مرتبط است، احساسات ما به او گره خورده است، و تخیل، خلاقیت، شهود و غرایز طبیعی ما در پیوند با اوست. این کوچولوی درون وقتی مورد بیتوجهی قرار میگیرد و صدمه میبیند خود را در لایهای میپوشاند و از دید دیگران مخفی میسازد، وقتی او (احساسات خود) را انکار میکنید، در جایی، در عمیقترین سطح روان پنهان میشود و با این کار، شما مشکلات جسمانی و روانپزشکی از جمله افسردگی و اضطراب را تجربه خواهید کرد. زندگی یکنواخت و کسل کننده، روحیه غمگین و خلق پایین همگی از غیبت این دوست درونتان حکایت دارند.»