کتاب روان درمانی مثبت نگر

Happiness, Healing, Enhancement
(شادکامی، درمان و ارتقا)
کد کتاب : 16976
مترجم :

شابک : 978-6007063514
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 470
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب روان درمانی مثبت نگر اثر جرج دبلیو برنز

کتاب روان درمانی مثبت نگر که مملو از استراتژی‌های خوب مبتنی بر تحقیق، مطالب موردی قانع‌کننده، و مهم‌تر از همه، توصیه‌های عملی است، در کتابخانه همه علاقه‌مندان به معنای خوب زیستن قرار دارد. نه تنها غذای کافی برای فکر، بلکه برای عمل را فراهم می‌کند. "
- کریستوفر پترسون، استاد روانشناسی، دانشگاه میشیگان

"اگر شما یک درمانگر، یک مربی هستید - یا اگر می خواهید به خود و دیگران کمک کنید تا شکوفا شوند - پس خواندن این کتاب ضروری است. این کمک نظری و عملی مهمی در زمینه روانشناسی مثبت گراست."

کتاب «روان درمانی مثبت نگر» راهنمای عملی برای به کارگیری اصول روانشناسی مثبت گرا در عملکرد سلامت روان است.

پروفسور جورج برنز یک روانشناس بالینی است که کار نوآورانه او به عنوان یک پزشک، معلم و نویسنده در سطح ملی و بین المللی شناخته شده است. او هفت کتاب به اضافه مقالات متعدد مجلات و فصول کتاب منتشر کرده است. با توجه به سهمی که در روانشناسی بهزیستی داشت، اخیرا از او برای شرکت در نشست سطح عالی سازمان ملل در مورد توسعه یک الگوی جهانی جدید که بیشتر بر اساس شادی و تا ارزش های اقتصادی است دعوت شد.

کتاب روان درمانی مثبت نگر

جرج دبلیو برنز
جورج دبلیو برنز متولد سال 1913 یک روانشناس بالینی استرالیایی است که کار خلاقانه اش به عنوان یک پزشک، معلم و نویسنده در سطح ملی و بین المللی شناخته می شود.
دسته بندی های کتاب روان درمانی مثبت نگر
نکوداشت های کتاب روان درمانی مثبت نگر
This book represents a very well-assembled compliation of perspectives on positive psychology, effectively tapping into the combined knowledge of multiple contributors in the field.
این کتاب تلفیقی بسیار خوب از دیدگاه های روان شناسی مثبت را نشان می دهد که به طور موثر از دانش ترکیبی چندین مشارکت کننده در این زمینه بهره می برد.
Counseling Today0

قسمت هایی از کتاب روان درمانی مثبت نگر (لذت متن)