کتاب خودت را جمع و جور کن

Get Your Sh*t Together
راهنمایی برای بیخیالی
کد کتاب : 1699
مترجم :
شابک : 978-600-8738-31-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 235
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

در فهرست کتاب هایی که زندگیتان را دگرگون می کنند

معرفی کتاب خودت را جمع و جور کن اثر سارا نایت

کتاب خودت را جمع و جور کن، اثری نوشته ی سارا نایت است که اولین بار در سال 2016 به چاپ رسید. همه ی ما تجربه ی چنین شرایطی را داشته ایم: استفاده از بهانه های خودتخریب گرانه و نه چندان هوشمندانه برای به تعویق انداختن کارها و بازی با آینده ی خودمان. اگر شما هم چنین کاری انجام داده اید، این کتاب درست همان چیزی است که برای جمع و جور کردن خودتان به آن نیاز دارید. این اثر برخلاف بسیاری از کتاب های خودپروری، با صداقتی بی رحمانه نوشته شده و با هیچکس تعارف ندارد. به دلیل این که این کتاب با شوخ طبعی و صداقتی مثال زدنی به رشته ی تحریر درآمده، می تواند اثری عالی برای هر کسی باشد که در شرایطی سخت گیر افتاده اما کتاب های انگیزشی در نظرش، متظاهرانه و شعارزده جلوه می کنند. خوشبختانه، با کتاب خودت را جمع و جور کن می توانید بدون تحمل چرندیات به ظاهر خردمندانه، به هدفتان نزدیکتر شوید.

کتاب خودت را جمع و جور کن

سارا نایت
سارا نایت، ویراستار و نویسنده ای آمریکایی است که در بروکلین کار می کند. او دانش آموخته ی دانشگاه هاروارد است و سابقه ی همکاری با برترین نهادهای انتشاراتی نیویورک را دارد. نایت در سال 2015 به منظور صرف وقت بیشتر برای نویسندگی، سمت ویراستاری خود در نهادهای انتشاراتی را رها کرد.
نکوداشت های کتاب خودت را جمع و جور کن
Genius.
نبوغ آمیز.
Cosmopolitan

Hilarious... truly practical.
بسیار خنده دار... به واقع کاربردی.
Booklist Booklist

A must-buy.
اثری که خریدش ضروری است.
The Debrief

قسمت هایی از کتاب خودت را جمع و جور کن (لذت متن)
این که برای خودتان یک استاندارد غیرمنطقی تعیین کنید، اصلا به معنی برنده شدن در زندگی نیست. اشکالی ندارد که میله را کمی پایین بیاورید، به ویژه وقتی در آغاز راه هستید. مثلا، افراد عادی که می خواهند وزنشان را کم کنند، بعید است که بتوانند مثل ستاره های فیلم های مبتذل خوش تراش باشند. تلاش برای آن هدف مثل دویدن به سوی خط پایانی است که همیشه دورتر و دورتر می شود، چیزی که واقعا ناامیدکننده است. اگر می دانید که مسابقه پایانی ندارد، پس چرا به دویدن ادامه می دهید؟ شاید هم همین حالا تسلیم شوید، به خانه بروید، روی مبل لم بدهید و با یک بسته ی بسیار بزرگ بیسکوییت، درددل کنید که احتمالا همان کاری است که انجام داده اید، حداقل روی کاغذ، و علت آن که کتاب من را می خوانید نیز احتمالا همین است (راستی، مانور کلاسیک تئودور هم همین است).

سلام، به «خودت را جمع و جور کن» خوش آمدید. از این که این کتاب را انتخاب کردید ممنونم! قبل از این که خواندنش را شروع کنید، می خواهم چند نکته را برایتان روشن کنم. اولا، برخلاف عنوان قفسه ی واقعی یا مجازی که این کتاب را در آن پیدا کرده اید، کتاب من یک راهنمای خودیاری سنتی نیست. این کتاب بیشتر یک کتاب «بگذارید کمکتان کنم تا به خودتان کمک کنید» است و «من» در این جا وقتی «کمک می کند» که «خودتان» راه را پیدا کرده باشید. بیایید صادق باشیم، اگر می توانستید به خودتان کمک کنید، تا حالا این کار را می کردید، مگر نه؟ ثانیا، گرچه شاید زندگی شما یک آشفتگی محض باشد و من به شما کمک می کنم تا آن را سامان بدهید اما این کتاب یک راهنمای معمولی برای «سامان بخشیدن» نیست. بگذارید راحتتان کنم: اگر به دنبال راهنمایی هایی برای بازی های احمقانه و مبتذل هستید، همین الان این کتاب را کنار بگذارید.

در عوض، هدف های واقع بینانه ای را بر مبنای چیزهایی تعیین کنید که در زندگیتان آزارتان می دهد، نه بر مبنای معیارهای یک نفر دیگر، و فرآیند را از همین حالا و جایی که هستید، شروع کنید. منظورم این است که پالایش روانی، یک مأموریت تک نفره است.