کتاب پلیس قهرمان 2

Dog Man Unleashed
(هدیه ی اشتباهی)
کد کتاب : 17136
مترجم :
شابک : 978-6004621298
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 222
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب پلیس قهرمان 2 اثر دیو پیلکی



کتاب پلیس قهرمان 2(هدیه ی اشتباهی) نوشته دیو پیلکی است .
این مجموعه داستانی بسیار محبوب برای خوانندگان در هر سنی جذاب است و موضوعات مثبت جهانی را مورد بررسی قرار می دهد ، از جمله همدلی ، مهربانی ، پشتکار و اهمیت وفاداری به خود. بنابراین می‌تواند هدیه مناسبی برای کودکان نیز باشد. اگر میخواهید که کودکانتان در کنار سرگرم شدن با اثری داستانی، چیزهایی را هم به لحاظ اجتماعی فرابگیرند، این کتاب می‌تواند یکی از بهترین گزینه های موجود باشد. کتاب «پلیس قهرمان» توسط محمدسعید دانشمندی به فارسی برگردانده شده است و نشر «پرتقال» نیز آن را چاپ و تکثیر کرده است.

این کتاب ترکیبی از طرح های فوق العاده و طنزهای خنده دار را ارائه می دهد. این بار ، شخصیت اصلی (نتیجه جراحی پزشکی که پس از تصادف یک سگ و پلیس را به هم پیوند داد) موظف است هدیه برای تولد رئیس خود بخرد. وقتی حیوان خانگی که خریداری می کند یک ماهی شیطانی به نظر می رسد ، جن های حواس پرت و ناگهانی به راه می افتند....

کتاب پلیس قهرمان 2

دیو پیلکی
دیو پیلکی، زاده ی 4 مارس 1966، تصویرساز و نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک است. پیلکی دانش آموخته ی دانشگاه دولتی کنت است. او بیشتر به عنوان نویسنده و تصویرساز مجموعه کتاب های «کاپیتان زیرشلواری» در دنیای ادبیات کودک شناخته می شود.
نکوداشت های کتاب پلیس قهرمان 2
High-intensity, heartwarming, and, above all, hysterically funny
به شدت توصیه میشود ، دلچسب و از همه مهمتر هیستریک خنده دار
 Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An utter, unfettered delight
لذت مطلق و بدون محدودیت
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب پلیس قهرمان 2 (لذت متن)
پلیس قهرمان یا همان پلیس سگ سر داستان این بار توی دردسری بدی افتاده! «پیتی»، گربه ی تبهکار فرار کرده و با حقه های معروفش در حال به هم ریختن شهر است. حالا پلیس قهرمان باید جلوی او را بگیرد. آیا او می تواند مچ این گربه ی حقه باز را بگیر و عدالت و آرامش را یک بار دیگر در شهر برقرار کند؟ یا پیتی گردن کلفت از چنگال قانون فرار خواهد کرد؟