کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد 3

Riding Home through Asia
(سفر به آسیا)
کد کتاب : 17246
مترجم :
شابک : 978-6229922439
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 147
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 18
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد 3 اثر الستر هامفریز

تام در آخرین مرحله از سفر خود است که در آن به کشف مناظر عجیب و شگفت انگیز و ملاقات با تعداد زیادی شخصیت سرگرم کننده ادامه می دهد. او از سیبری یخ زده می گذرد. بر اساس تجربیات شخصی نویسنده ، این کتاب یک تجربه همه جانبه را برای ماجراجویان جوان فراهم می کند.

کتاب «پسری که دور دنیا را رکاب زد 3» ، سومین کتاب از این مجموعه درباره ماجراهای تام در حال دوچرخه سواری در سراسر جهان است. در این کتاب ، ما از سیبری شروع می کنیم. سفر تام از گذراندن عرصه های پوشیده از برف تا تماشای کشتی گیران سومو ، صحبت با شترها تا دوچرخه سواری در پکن شلوغ ، یک ماجراجویی هیجانی و خطرناک است.

پیام او به همه مسافران این است که ماجراجویی سرگرم کننده است! بیرون بروید و آن را تجربه کنید. ماجراجو باشید ، نترسید .

کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد 3

الستر هامفریز
الیستر هامفریز (Alastair Humphreys؛ زادهٔ ۲۷ نوامبر ۱۹۷۶) گردشگر، سخنران انگیزشی، پدیدآور، دوچرخه‌سوار، نویسنده، و وبلاگ‌نویس اهل بریتانیا است.وی طی یک دوره چهار ساله ، 46،000 مایل (74،000 کیلومتر) در سرتاسر جهان را دوچرخه سواری کرد. او در سال 2012 یک ماجراجوی جغرافیایی ملی سال بود. وی مسئول ظهور ایده ریزگردها - ماجراهای کوتاه ، محلی ، در دسترس است.
قسمت هایی از کتاب پسری که دور دنیا را رکاب زد 3 (لذت متن)
امروز بیشتر جاهای سمرقند مدرن به نظر می رسد اما اگر از بیراهه ها بروی، کوچه هایی قدیمی با دیوارهای کاه گلی و درهای چوبی خیلی قدیمی خواهی دید که به سمت حیاط باغ های پر سایه ی تاک باز می شوند، درست همانطور که مارکوپولو هفتصد سال پیش آن ها را توصیف کرده بود. بعضی چیزها در دنیا زیاد تغییر می کنند. بعضی چیزها تا ابد همان طوری باقی می مانند. هر دوی این ها دلایل خوبی هستند تا بیرون بروی و خودت دنیا را کشف کنی.