ریچل گیلیگ نویسنده و معلم امریکایی است که دارای مدرک لیسانس نظریه و نقد ادبی از دانشگاه UC Davis میباشد.
خیلی قشنگ بود دوسش داشتم خیلی با کیفیت از نشر مجازی حال کردم با اون اخرش(دروغ میگم عر زدم)
نشر مجازی جلده سخته؟
من کتاب رو هم از نشر مات هم مجازی و هم پی دی اف بدون سانسورشو خوندم اول که از نشر مات خوندم سیبل تو فکرم پاک و معصوم بود بعد که بدون سانسورشو خوندم دیدم کلا تغییر کرد😂 اگه دنبال سانسور کمید مجازی بهتره
اسم جلد دوم فکر کنم کلاهبردار و ماه باشه اونطور که تحقیق کردم ولی هنوز ترجمه نشده و اونطور که تو رسانهها نوشته چاپ نشده
از همشون بهتر بدون سانسور و معتبرتر نشر مجازیه که اگر واقعا کتاب خون باشین تو ایران خیلی ترکونده و معروف شده و ترجمه خیلی روون و خوبی داره بدون سانسور اگر میخواین که بدون سانسور با ترجمه خوب باشه از نشر مجازی بگیرینش البته این فقط نظر شخصی منه
میشه نشر اذرباد رو موجود کنین؟
هنوز فیزیکی نزده آذرباد
این که جلد اولشه،اسم جلد دوم چیه؟ترجمه شده؟
جلد دوم هنوز نیومده تازه اولش منتشر شده
یه سوال کلا دوتا جلد داره یا بازم نویسنده قراره ادامش بده ؟
فعلا که دوتا جلد ازش هست و تو ایران جلد اول رو بعضی از نشرها ترجمه کردن.. اینکه جلد دوم رو کِی میخوان ترجمه کنن خدا میدونه
داستان خیلی خوبی داره ، من. از نشر مات گرفتم سانسور کم داشت و ترجمشم خوب بود ولی بعضی جاها انگار با هوش مصنوعی ترجمه شده بود چون جمله بندیش اشتباه بود، فعلاها رو میزاشت وسط جمله انگار یه جمله انگیلیسی رو کلمه به کلمه ترجمه کرده باشی بعدا به هم چسبونده باشی به صورتی که فعلش مثل انگیلیسی وسط باشه
اگه واقعا اینی که میگین باشه پس ترجمش افتضاح محسوب میشه
خیلی به نظرم ناپسنده که مردم به جای محتوا، ارزش ادبی، حق مالکیت فکری و چاپ توسط اولین انتشارات، دنبال این میگردند که ببینند کدوم نشر فتوکارت داره و جلد خوشگلتری داره. کنار اقتصاد که داغون شده، صنعت نشر هم روز به روز ضعیفتر میشه.
از این دوستان باید پرسید دقیقاً هدیه هاش یه چه دردی میخوره آخه؟ اگه هر سری مثلاً دوتا پوستر بزرگ میدادن که میشد زد به دیوار، یا حتی پک استیکر، یا یه چیز کاربردی، آدم میگفت خب شاید بصرفه. ولی اکثراً فتوکارت و بوک مارکه یا جینگیل پینگیلهای اضافی... واقعاً نمیدونم چه جذابیتی داره
خب شما از هدیه هاش خوشتون نمیاد شاید یه نفر دوست داشته باشه نمیگم کتابو بخاطر گیفت هاش بخریم ولی هدیه هاش بد نیستن یاد بگیریم اگه از چیزی بدمون میاد دلیل نمیشه بد باشه
حقیقتا این چیزیه که بوک بلاگرا و یه سری نشرهای خاص که آشناییم و میدونیم میخواد با هدیه ضعف ترجمه و یک سری چیزهای دیگه رو پنهان کنن باب کردن و بیشترش هم نوجوانها هستن که این رفتار رو دارن و تحت تاثیر قرار میگیرن. صنعت نشر و ادبیات خیلی وقته ضعیف شده اون هم از وقتی بوک بلاگرهایی توی تیک تاک و اینستاگرام و تلگرام اومدن همچین چیزهایی رو بهعنوان ابزار درآمدشون قرار دادن
وقتی شما بین دوتا گزینه قرار بگیری و یکی از کتابا یه قیمت خوب،یه ترجمه خوب و یه ظاهر زیبا و همچنین کنارش گیفت داشته باشه ولی اون یکی هیچ کدوم از این اپشنارو کدومو انتخاب میکنین؟صرفا از سر لج با نشر مجازی میرین اون یکی رو میخرین؟خب این هیچ ضرری به مجازی نمیرسونه خود شمایین که پولتونو هدر دادین... پس نمیشه اینجا بقیه رو بابت انتخابشون قضاوت کرد اینکه مجازی جدیدا داره تو ترجمه ضعیف عمل میکنه رو کاملا متوجه ام و خودم حتی این کتاب جدیدشونو نخریدم و از نشر خصوصی میخرمش اما اگه کسی بودجه خرید از اون نشرارو نداشته باشه اونم با این وضع قیمتها قطعا گزینه بصرفهتر رو انتخاب میکنه...
بچهها کسی میدونه این مجموعه چند جلد داره؟ هر چی میگردم چیزی پیدا نمیکنم...🙃
تا الان دو جلد, جلد دوم ۱ ام سپتامبر منتشر میشه.
نشر مجازی رو موجود کنید لطفا 😭💔
نشر مجازی مجدد تا هفته بعد شارژ میشه؟
سلام دوستان کدوم نشر بهتره ؟! مات یا مجازی ؟ 🫠💔
از نشر مجازی من خریدم خوبه ترجمه کتاب واقعا روونه و کیفیت کتاب به شدت عالیه سانسور هم اینجوری نیست که نشه فهمید چی داره میشه تو داستان
برای ترجمه این کتاب، هیچکدوم، آرلین.
بنظرم آذرباد البته هنوز چاپ نکرده فقط ترجمه کرده. آرلین هم خوبهها ولی پول میخواااد
ببخشید کی دوباره موجود میشه
تو رو خدا بگید. هدیه و فوتو کارت و اینا هم داره؟
سلام عزیزم فکر نمیکنم، اگر هم داشته باشه از اینجا نمیتونی پیدا کنی، باید توی پیجهای اینستاگرامی توی جشنوارهها خرید کنی🌷
توی اپلیکیشن بله سرچ کن به خوان. امروز هدیه گذاشته
سلام این کتاب لبهی طرحدار داره یا برای عرضهی عمومی لبهی ساده داره؟
سلآااام نشر مجازی لبه طرح داره
نشر مجازی هم به تازگی چاپش کرده و مثل همیشه ظاهر قشنگی داره ولی ترجیح میدم از نشر مات بگیرم
جسارتا میتونم دلیلتون برای اینکه نشر مجازی رد کردین و مات ترجیح دادین بدونم؟اخه من قصد خرید این کتاب دارم اما بین این دوتا نشر موندم
و از همه بهتر آذرباده که اونم چاپ کرده
نشر مجازی متاسفانه یک جلد از یک مجموعه رو چاپ میکنه و بعد معلوم نیست چند سال بعد جلدهای بعدیش چاپ بشه. به خاطر این منم ترجیحم نشرهای دیگه است
با کمال احترام باید بگم که بدترین کارو میکنید اگه از مات بگیرید شمارو به خرید از نشر مجازی تشویق نمیکنم ولی چون تجربهی خرید از مات رو دارم باید بگم که نه کیفیت خوبی دارن نه ترجمهی خوب!کوچیکترین چیزارو هم سانسور میکنن!مجازی صد هیچ میزنه ماتو😂
سلام نشر مات کاملا سانسور هست اشتباه نکنید شاید نشر مجازی کتابهای چند جلدی رو با اختلاف زمانی چاپ کنه اما کاملا ارزش صبر کردن رو داره چون بدون سانسوره.
نشر مجازی هم نه اینکه نشر بدی باشه نشر خوبیه ولی به مترجم هم بستگی داره مثلا روزگار یک دل شکسته از نشر مجازی خیلی سانسور شده هرکی خریده میگه به خاطر جلدش خریده
به نظرم از هیچ کدوم تهیه نکنید. ترجمه اذرباد از همه بهتره چاپ فیزیکی شون هم به محض بهبود شرایط در دسترس قرار میگیره
کلا چند جلده ؟ و جلدهای بعدی هم چاپ شدن؟
مثل اینکه دو جلده و جلد بعدی ترجمه نشده
این کتاب چند جلد دارد؟