کتاب درآمدی بر جامعه شناسی

Sociology
کد کتاب : 17458
مترجم :
شابک : 978-9641850960
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درآمدی بر جامعه شناسی اثر نیکولاس ابرکرامبی

جامعه شناسی رشته فکری است که با به کارگیری استدلال و شواهد به دنبال ارائه پاسخ به این سوالات است. در انجام این کار، اغلب مفروضات اساسی را که همه ما در مورد دنیای اجتماعی خود می‌سازیم، زیر سوال می‌بریم و بنابراین این توانایی را داریم که عقاید ثابت یا متعارف را بر هم بزنیم. این کتاب دعوتی است برای مشارکت در این تلاش.
مقدمه ای مختصر و قابل دسترس برای یک رشته کلیدی در علوم اجتماعی؛ توسط نویسنده ای باتجربه نوشته شده است که به دلیل درک گسترده و عمیق خود از موضوع و توانایی او در نوشتن به شیوه ای واضح و متقاعد کننده بسیار مورد احترام است.
استدلال و شواهدی در مورد سوالات کلیدی جامعه شناختی ارائه می دهد که به دانش آموزانی که برای اولین بار به موضوع نزدیک می شوند کمک می کند.
این سومین کتاب از مجموعه معرفی‌های کوتاه است. مردم به طور طبیعی در مورد دنیای اجتماعی خود کنجکاو هستند. آنها از خود می پرسند که چرا هنوز در سی سالگی ازدواج نکرده اند، چرا این همه جنایت در خیابان ها وجود دارد و آیا واقعا کار آنها بسیار شتابزده و شدیدتر از گذشته است؟ این پرسش‌ها تنها پایه‌های اصلی تفکر و گفتگوی روزمره نیستند. آنها همچنین معمولا موضوع اعلامیه های عمومی توسط سیاستمداران، روزنامه نگاران و هر کس دیگری که قدرت بیان عقاید خود را به مردم دارد، می شوند.

کتاب درآمدی بر جامعه شناسی

نیکولاس ابرکرامبی
نیکلاس آبرکروبی (متولد 1944) یک جامعه شناس انگلیسی و استاد بازنشستهدانشگاه است. وی از سال 1990 تا 2004 استاد جامعه شناسی در دانشگاه لنکستر بود.آبرکروبی در سال 1944 در بیرمنگام متولد شدند. وی در کالج ملکه، آکسفورد تحصیل کرد و در سال 1966 فارغ التحصیل لیسانس شد. سپس در سال 1968 کارشناسی ارشد را در دانشکده اقتصاد لندن به پایان رساند.آبرکروبی از سال 1968 تا 1970، هنگامی که به عنوان مدرس دانشگاه لنکستر پیوست، به عنوان یک افسر تحقیقاتی در برنامه ریزی شهر در کالج دانشگاه لندن کار کرد.وی سپس تحصیلات ...
نکوداشت های کتاب درآمدی بر جامعه شناسی
Both society and sociology have changed tremendously in recent years, and there has been a need for a good short introduction to a fast changing discipline.
هم جامعه و هم جامعه شناسی در سال های اخیر به شدت تغییر کرده اند، و نیاز به یک معرفی کوتاه خوب برای رشته ای که به سرعت در حال تغییر است وجود داشته است.
David Abbott

Of all the many books of this kind this is easily one of the most compelling. It is beautifully written – clear, alluring, and very readable for students.
از میان بسیاری از کتاب های این نوع، این کتاب به راحتی یکی از قانع کننده ترین کتاب ها است. به زیبایی نوشته شده است - واضح، جذاب، و برای دانش آموزان بسیار خوانا.
Charles Lemert

قسمت هایی از کتاب درآمدی بر جامعه شناسی (لذت متن)