کتاب چگونه شیر باشیم؟

How To Be A Lion
کد کتاب : 17599
مترجم :
شابک : 978-6229587454
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 38
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه شیر باشیم؟ اثر اد ویر


از نویسنده/تصویرگر پرفروش نیویورک تایمز مکس شجاع، یک کتاب تصویری الهام‌بخش و شایان ستایش درباره یک جفت دوست بعید است که با یک دسته قلدر روبرو می‌شوند.
در این داستان به موقع و جذاب درباره اهمیت وفاداری به خود، هوشیاری و ایستادن در کنار دوستانتان، با لئونارد، یک شیر، و بهترین دوستش ماریان، اردک لئونارد و ماریان در کنار هم زندگی شادی دارند - صحبت کردن، بازی کردن، نوشتن شعر و آرزو کردن - تا اینکه یک روز یک دسته از قلدرها می پرسند که آیا درست است که یک شیر و یک اردک با هم دوست باشند یا خیر. لئونارد به زودی می‌آموزد که راه‌های زیادی برای شیر بودن و راه‌های زیادی برای دوست شدن وجود دارد، و اینکه گاهی اوقات پیدا کردن کلمات مناسب می‌تواند دنیا را تغییر دهد. . .
این داستان شیرین، خنده دار، متفکرانه و بسیار مورد نیاز، چشمان خوانندگان را به اهمیت آنچه که هستند و عقب نشینی نکردن در برابر انتقادات آزاردهنده باز می کند. این یک داستان قدرتمند در مورد ارتباط با دیگران و انتخاب مهربانی به جای قلدری است و به کودکان نشان می دهد که چگونه می توان با همدلی و شجاعت درونی بر کلمات عصبانی و تحریک آمیز غلبه کرد.

کتاب چگونه شیر باشیم؟

اد ویر
اد ویر (متولد 7 فوریه 1973) نویسنده و تصویرگر کتاب های کودکان در انگلستان است.وی در سال 2007 برای کتاب خود، The Getaway، جایزه کتاب کودکان Highland را کسب کرد و با شناخت کتاب تصویری خود، موز، در سال 2008، در فهرست مدال کیت گرینوی برای تصویرگری کتاب کودکان قرار گرفت.کتاب سوم وی ، آقای بزرگ توسط Booktrust به عنوان کتاب رسمی Booktime برای سال 2009 انتخاب شد و متعاقباً به 750،000 دانش آموز انگلیسی در انگلستان توزیع شد و آن را بزرگترین اثر چاپ یک کتاب تصویری در انگلستان ساخت.