کتاب حرکت به سوی اقیانوس آبی

Blue Ocean Shift
کد کتاب : 17673
مترجم :
شابک : 978-6007677568
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 352
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

پیش به سوی اقیانوس آبی
Blue Ocean Shift
کد کتاب : 51964
مترجم :
شابک : 978-6226663410
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 340
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

تغییر اقیانوس آبی
Blue Ocean Shift
(ماورای رقابت)
کد کتاب : 104861
مترجم :

شابک : 978-6004072311
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب حرکت به سوی اقیانوس آبی اثر دبلیو چان کیم

با استفاده از بیش از یک دهه کار پژوهشی منسجم ، «دبلیو چان کیم» و «رنه مابورنیا» به شما نشان می دهند که چگونه فراتر از الگو ها و ساختار های از پیش تایین شده حرکت کنید ، اعتماد به نفس مردم را تحریک کنید و پیشرفت جدیدی را بدست آورید ، شما را گام به گام راهنمایی می کنند تا سرنخ های موفقیت خود را از یک اقیانوس قرمز پر از جمعیت بیابید و به رقابت با اقیانوس آبی و مملو از فضای پرتنش بازار بپردازید . "کیم" و "مابورنیا" با ترکیب بینش های روانشناسی با ابزارهای عملی جدید راهنمایی های قطعی خود را برای سوق دادن خودتان و گروهتان به کامیابی اقتصادی را در اختیارتان قرار می دهند. خواه یک شرکت نوپا با درآمد نقدی باشید و یا یک شرکت بزرگ و مستقر ، خصوصی یا دولتی ، خواهید آموخت که چگونه از اقیانوس های قرمز به اقیانوس های آبی بروید به گونه ای که اعتماد به نفس خود را افزایش دهید تا صاحبان مشاغل موفق گردید.
بسیاری از خوانندگان کتاب نخست کیم و مابورنیا، با نام «استراتژی اقیانوس آبی»، با این دغدغه روبرو شدند که چطور می توانند آنچه را در این کتاب آمده است در عمل پیاده کنند و چطور باید به آن نگرش متفاوت دست پیدا کنند و فضای بازار جدیدی برای خودشان خلق کنند، کتاب «حرکت به سوی اقیانوس آبی» دنباله ای درخور برای کتاب نخست آنهاست. آنها در کتاب جدید به خوبی توضیح داده اند که در هر مرحله از مسیر توسعه استراتژی اقیانوس آبی باید از چه ابزاری و با چه هدفی استفاده کرد. چطور باید از رقابت فراتر رفت، به کارکنان اطمینان بخشید و به رشد جدید دست یافت.

کتاب حرکت به سوی اقیانوس آبی

نکوداشت های کتاب حرکت به سوی اقیانوس آبی
A stirring business primer...[BLUE OCEAN SHIFT] includes powerful real-life examples....This invaluable guide will be empowering to business-minded readers
آغازگر کسب و کار همزمان ..شامل مثالهای قدرتمندی در زندگی واقعی است ... این راهنمای ارزشمند برای خوانندگان متمایل به تجارت کارساز خواهد بود.
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب حرکت به سوی اقیانوس آبی (لذت متن)
در حرکت به سوی اقیانوس آبی، افراد و روح انسانی ما هم به اندازه ابزارهای خلق بازار و فرایندی که امتحانش را پس داده باشد اهمیت دارند تا شما، تیم و سازمانتان را به نحوی از اقیانوس سرخ به سوی اقیانوس آبی به حرکت درآورند که افراد این فرایندها را متعلق به خود بدانند و پیش ببرند تا به موفقیت برسند. این کتاب راهنمای گام به گامی ارائه می دهد که هرکسی می تواند آن را دنبال کند. و درباره اینکه چه چیزی موثر است و چه چیزی موثر نیست و چطور از دام های احتمالی در طول مسیر بپرهیزیم، درس هایی دارد که آنها را از میدان نبرد آموخته و در میدان عمل آزموده ایم .