کتاب شب گرد

Batman: Nightwalker
بتمن
  • 15 % تخفیف
    289,000 | 245,650 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 1772
مترجم :
شابک : 978-600-9871-16-2
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

معرفی کتاب شب گرد اثر مری لو

کتاب شب گرد، رمانی نوشته ی مری لو است که نخستین بار در سال 2018 وارد بازار نشر شد. بروس وین به تازگی هجده ساله شده و اکنون تمام ثروت خانواده اش را در اختیار دارد. چیزی به فارغ التحصیلی بروس نمانده اما مداخله در یکی از پرونده های پلیس، باعث می شود او مورد محاکمه قرار گیرد و به نظافت آسایشگاه روانی آرکام محکوم شود. بروس در آنجا با یکی از اعضای «شب گردها» یعنی مادلین آشنا می شود که در سلولی انفرادی زندانی است. وقتی مادلین، که با پلیس ها حرف نمی زند، شروع به دادن اطلاعاتی از گروه خود به بروس می کند، نیروی پلیس از این پسر جوان در تحقیقات خود درخواست کمک می نماید. بروس، شیفته ی مادلین زیبا و خطرناک شده است. «شب گردها» در حال کشتن افراد ثروتمند و سرشناس شهر هستند و بروس به تازگی جزو این افراد قرار گرفته است. او اکنون با کمک دوستانش، تکنولوژی پیشرفته ی شرکتش و عزم راسخ خود برای برقراری عدالت، باید گاتهام را از دست «شب گردها» نجات دهد.

کتاب شب گرد

مری لو
مری لو، زاده ی 11 جولای 1984، نویسنده ای چینی - آمریکایی است. لو در جیانگسوی چین به دنیا آمد و در سال 1989 و در زمانی که پنج سال داشت، به همراه خانواده به ایالات متحده آمد. او در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به تحصیل پرداخت و در برنامه های آموزشی و تعاملی استودیوهای دیزنی شرکت کرد. لو سپس به نوشتن داستان های نوجوان روی آورد و در این عرصه به موفقیت دست یافت.
نکوداشت های کتاب شب گرد
Masterful. A great story for any Dark Knight fan.
استادانه. داستانی عالی برای همه ی طرفداران شوالیه ی تاریکی.
Den of Geek

An engaging piece that intrigues fans and newcomers alike.
اثری جذاب که هم طرفداران و هم مخاطبین جدید را به وجد می آورد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

With fast-paced story line, action-packed fight sequences.
با داستانی سریع و صحنه های نبرد پر از حادثه.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب شب گرد (لذت متن)
به این خاطر بود که به ماشین ها علاقه داشت. آن ها پیرو الگوریتم بودند نه احساس؛ وقتی بروس پایش را روی پدال می گذاشت، اتومبیلش همیشه به یک شکل عکس العمل نشان می داد.

به هیچ چیز اعتماد نکن و به همه چیز مشکوک باش. اگر می خواهی حقیقت را بفهمی، نباید فقط آنجا بایستی و سعی کنی از من حرف بکشی. برو بیرون و خودت آن را ببین.

ترس، ذهن را شفاف می کند و دلهره، آن را مه آلود می سازد.