کتاب من افسانه ام

I Am Legend
کد کتاب : 17727
مترجم : پریسا کاروند
شابک : 978-6009331666
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1954
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب من افسانه ام اثر ریچارد ماتیسن

در مجموعه انتخاب پریان بر آثار کوتاه و بلند فانتزی و علمی تخیلی متمرکز شده ایم و قصد داریم آثار شاخص این دو ژانر و زیرشاخه های آن ها را عرضه کنیم. معیارمان در این آثار، فقط پرفروش بودن یا جایزه بردن آن ها نبوده است، بلکه آثاری را انتخاب کرده ایم که خواندشان برای شناخت بیشتر این دو ژانر لازم تلقی شده است. این آثار انتخاب ماست؛ انتخاب پریان، ولی از شنیدن نظرات اهل فن برای پربارتر شدن مجموعه استقبال می کنیم.

در روزهای ابری، رابرت نویل هیچ وقت مطمئن نبود کی غروب می شود و بعضی وقت ها قبل از اینکه بتواند به خانه برگردد، آن ها در خیابان بودند. اگر کمی بیشتر اهل تحلیل بود، شاید می توانست زمان تقریبی آمدن آن ها را حساب کند؛ اما رابرت هنوز هم برای تخمین ساعت های روز و شب، از عادت همیشگی اش استفاده می کرد و زمان را از حالت آسمان حدس می زد؛ روشی که در روزهای ابری جواب نمی داد. به همین دلیل، در آن روزها نزدیک خانه می ماند.

کتاب من افسانه ام

ریچارد ماتیسن
ریچارد برتون متیسون (به انگلیسی: Richard Burton Matheson) (زاده ۲۰ فوریه ۱۹۲۶ - درگذشته ۲۳ ژوئن ۲۰۱۳) از استادان ژانر علمی تخیلی که بسیاری از داستان‌هایش دستمایه ساخت فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی قرار گرفته بودند