کتاب کاراوال

Caraval
کتاب اول از مجموعه ی «کاراوال»
کد کتاب : 18064
مترجم :
شابک : 978-6009840915
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 479
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کاراوال اثر استفنی گاربر

در کتاب "کاراوال" به قلم مسحورکننده ی"استفنی گاربر" با داستانی رو به رو هستیم از زندگی دختری به نام "اسکارلت" که هرگز جزیره کوچکشان را ترک نکرده است. او و خواهر دوست داشتنی اش "تلا" ، با پدر قدرتمند و بی رحم خود زندگی می کنند. اکنون پدر "اسکارلت" ازدواجی برای او ترتیب داده است و "اسکارلت" فکر می کند آرزویش بر باد رفته است. آرزوی او دیدن نمایشی است به نام "کاراوال" که در دور دست ها و یک بار در سال اجرا شده و مخاطبان نمایش در آن شرکت به عمل می آورند. اما امسال ، سرانجام رویای دعوت از "اسکارلت" فرا رسیده است.
با کمک یک ملوان مرموز ، "تلا" ، "اسکارلت" را به نمایش می برد .اما، به محض رسیدن آنها ، "تلا" توسط مدیر متفکر "کاراوال" ، که "لجند" نام دارد، ربوده می شود. پس از مدتی مشخص می شود که "کاراوال" این فصل حول محور "تلا" می چرخد و هر کس او را زودتر پیدا کند برنده است. به "اسکارلت" گفته شده است که هر آنچه که در طول کاراوال اتفاق می افتد ، تنها نمایشی ماهرانه است. اما با این وجود، او وارد بازی عشق ، دل شکستن و جادو با سایر بازیکنان این بازی می شود. فرقی نمی کند نمایش "کاراوال" واقعی باشد یا نباشد، زیرا "اسکارلت" قبل از پایان شب پنجم بازی باید هر جور که شده "تلا" را پیدا کند ، در غیر این صورت خواهرش با یک اثر دومینویی خطرناک که عواقبش روشن نیست، برای همیشه ناپدید می شود. باقی ماجرای "اسکارلت" و "تلا" را در کتاب "کاراوال" به قلم نفس گیر "استفنی گاربر" بخوانید و لذت ببرید.

کتاب کاراوال

استفنی گاربر
استفانی گاربر نویسنده آمریکایی داستان های نوجوان و بزرگسال است.گاربر در ابتدا، زمانی که دانشجوی کالج بود، در اوقات فراقت خود شروع به نوشتن کرد . او چندین رمان نوشت و برای چاپ بسیاری از آن ها جواب رد شنید ، تا اینکه کتاب چهارمش ،" یک اپرا فضایی " نظر مدیر یک انتشارات را جلب کرد. اما فروش کتاب "اپرای فضایی" موفقیت آمیز نبود و پس از آن "کاراوال " را نوشت.
نکوداشت های کتاب کاراوال
A spellbinding tale of sisterhood, love and betrayal. Like her characters, I lost myself in the dangerous, enchanting world she created and never wanted to come out.
یک داستان مسحور کننده از ارتباط بین دو خواهر ، عشق و خیانت. من مانند شخصیت های او ، خودم را در دنیای خطرناک و مسحور کننده ای که او ایجاد کرده بود رها کردم و هرگز نخواستم بیرون بیایم.
New York Times  New York Times

Caraval sweeps you into a treacherous and romantic world that takes center stage in this story of two sisters and their longing for more
کاراوال شما را به دنیایی خیانتکار و عاشقانه می کشاند؛ جهانی که داستان اصلی آن دو خواهر و اشتیاق شان به زیاده خواهی است.
Justine

Magnificent . . . a spellbinding tale of love, loss, sacrifice, and hope
باشکوه . . . داستانی افسونگر از عشق ، شکست، فداکاری و امید.
Publishers Weekly, starred review

قسمت هایی از کتاب کاراوال (لذت متن)
اسکارلت با این حس که چیز خاص و مهمی را از دست داده است، از خواب بیدار شد. برخلاف اکثر روزها که چشمانش را با اکراه باز می کرد و بعد از کلی کش و قوس آمدن، از تختش بیرون می آمد، این بار به محض اینکه چشمانش باز شدند، سرجایش نشست. دنیا زیر بدنش تاب می خورد. «مراقب باش» قبل از اینکه اسکارلت بتواند در قایق بایستد، جولیان دستش را به سمت او دراز کرد تا آرامش کند؛ البته اگر می شد اسم این لگن را که سوارش بودند قایق گذاشت. واژه ی کلک برایش مناسب تر بود. به زحمت می توانست دو نفرشان را در خود جای دهد. «چه مدت در خواب بودم؟» اسکارلت لبه های قایق را گرفت و منظره ی اطراف کم کم برایش واضح شد. در سمت مقابلش، جولیان دو پارو را محتاطانه وارد آب می کرد تا او را خیس نکند و بعد در دریایی نا آشنا پارو زد. آب این منطقه تقریبا صورتی به نظر می رسید، با رگه های فیروزه ای که هرچه خورشید در آسمان بالاتر می رفت، بزرگ تر می شدند.