کتاب آیین جان

The Laws of Spirit
(حقایقی ساده و محکم برای خویشکاری زندگی)
  • 15 % تخفیف
    80,000 | 68,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مکتوب مکتوب
    نویسنده:
کد کتاب : 18114
مترجم : نیکی کهنمویی
شابک : 978-6009426775
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 132
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 28
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

قوانین روحانی
The Laws of Spirit
کد کتاب : 18111
مترجم :
شابک : 978-6001181801
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب قوانین روحانی اثر دن میلمن

کتاب « قوانین روحانی » با داستانی از « دن میلمن» با یک حکیم در تپه های جنگلی نزدیک خانه اش آغاز می شود. به نقل از این نویسنده :کوهستان، با ارتفاعی که بیش از چند هزار پا نبود، هنوز هم از فراز و نشیب های زیادی برخوردار بود تا مرا از تمدّن شهری دور سازد و نوعی حالت رمز و راز و شگفتی و لذّت در وجودم بیدار سازد، به گونه ای که به راحتی می توانستم خود را صدها کیلومتر دور از هر شهر و آبادی احساس کنم. کوه ها، به نشانه قله ها و دشت های زندگی باطنی من به نظر می رسید... در آن هنگام، ناگهان خود را در کوهی پوشیده از سایه های تاریک شک و تردید یافتم. زندگی ام در وضعیتی مرتّب و منظم و یکنواخت قرار داشت. بنابراین در آن صبح بخصوص، در وجودم با نوعی میل به هیجان و ماجراجویی پیش می رفتم و بی صبرانه در انتظار رویارویی با تغییر و یافتن پاسخ هایی برای سوالاتم بودم. ظاهرا قرار بود به زودی با حقیقتی که در این ضرب المثل جالب نهفته بود روبه رو شوم: «مراقب درخواستی که از عالم هستی می کنی باش! ممکن است آرزویت برآورده شود»
این کتاب نشان می دهد که چگونه این کلیدها - در قلب هر دین ، فرهنگ و نظام اخلاقی - می توانند به معنای عمیق تری از معنا ، ارتباط و هماهنگی با جهان منجر شوند. همچنین به خوانندگان نشان می دهد که چگونه این اصول می توانند روابط ، مشاغل ، امور مالی و بهداشت روانی خود را دگرگون کنند.

کتاب قوانین روحانی

دن میلمن
دنیل جی میلمن (Daniel Jay Millman) (زاده 22 فوریه 1946) نویسنده و مدرس آمریکایی در زمینه توسعه شخصیتی است.در سال 1968 میلمن به عنوان مدیر ژیمناستیک در دانشگاه استنفورد خدمت کرد و در آنجا مربیگری المپیکی آمریكایی، استیو هوگ، را برعهده گرفت و تیم استنفورد را به برتری ملی رساند. در دوران تصدی میلمن در استنفورد، او در آیكیدو تمرین كرد، سرانجام با کسب رتبه ای از shodan (كمربند سیاه)، و T'ai chi (Taiji) و سایر هنرهای رزمی را فرا گرفت.
قسمت هایی از کتاب قوانین روحانی (لذت متن)
همان گونه که خوانندگان کوشا و جذی مستحضر می باشند، وظیفة لولبة هر انسان شریف و متعهد، آگاهی یافتن از افکار و اندیشه های بزرگان این دنیای وسیع می باشد تا بتواند پس از آن، به شناخت باطن خویش و دنیای اطراف خود نائل آید. به راستی کدام انسانی است که چنین نامی را بر خود داشته باشد، اما هرگز سعی در مطالعه و آگاهی یافتن از اندیشه ها و عقاید - دیگران نکرده باشد؟! بنابراین ما هر قدر بر میزان اطلاعات معنوی خود بیفزاییم، بیشتر می توانیم بر محیط اطراف خود مسلط باشیم و با دیدگاهی سراسر أکنده از اغماضی دقیق، و حتی پاک و صمیمانه با همنوعان خود برخورد کنیم، و بکوشیم در جهت خیر و صلاح همگانی عمل نماییم و موجب شکوفایی احساسات ناب و خالص، عواطف شیرین و خوشایند و امیدها و رزوهای دست یافتنی و بسیار زیبا بشویم! شاید به نظر عجیب رسد.

اما با - مطالعه دقیق همین گونه کتابهای پاک که نویسنده آن، با صمیم قلب به نوشتن مباحث مهم آن مبادرت ورزیده است، خواننده مشتاقی به دستیابی به حقیقت، یقینة، و بدون کوچکترین تردیدی خواهد توانسته رابطه ای را که آرزومند برقراری با برترین و رفیع ترین و بهترین نیروی عالم است، برای خود ممکن سازد و به عالمی دیگر، در زمانی بی زمان، و در میان اندیشمندان و پاکان و قدسیان و روحانیانی که دیگر در این کره خاکی نیستند پرکشد و با حقایقی ابدی و تغییر ناپذیر بیش از پیش شنا گردد...