کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

Instagram Secrets
(ثروتمندان خودساخته)
کد کتاب : 18125
مترجم :
شابک : 978-6008913061
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام اثر جرمی مک گیلوری

کتاب «راز های پولسازی از اینستاگرام» کتابی درباره ی گرفتن لایک و کامنت یا استفاده از هشتگ ها نیست. بلکه ، اطلاعات موجود برای بدست آوردن صحیح دنبال کننده را در اختیارتان قرار میدهد. کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام شیوه قدیمی ای که به کارآفرینان برای استفاده از رسانه های اجتماعی در راستای رشد مشاغل خود استفاده می کردند را کاملا تخریب می کند. اکنون ، هر کسی (حتی اگر دنبال کننده های اینستاگرامتان صفر هم باشد) می توانید کسب و کار سودمندی ایجاد کند . هم اکنون می توانید وب سایت و روش های فروش خود را تنها در چند ساعت آزمایش کنید و ترفندهای لازم را انجام دهید که شما را در مسیری سریع قرار دهد تا سودآوری داشته باشد. یک تصور غلط بزرگ در مورد اینکه چه چیزی واقعا به معنای موفقیت در رسانه های اجتماعی است وجود دارد: داشتن تعداد دنبال کننده های زیاد بسیار عالی است ، اما بی فایده است اگر پولی برای شما به همراه نیاورد. دریافت لایک باعث می شود احساس خوبی داشته باشید اما نمی توانید صورتحساب خود را با لایک های اینستاگرام بپردازید. کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام با هدف کمک به کارآفرینان کاملا دور از رنج و ناکامی در رابطه با ایجاد یک تجارت سودآور نوشته شده و به خوانندگان در رسیدن به موفقیت گسترده آنلاین کمک می کند.
اگر در استفاده از اینستاگرام برای رشد سریع فالوئینگ هایتان و ساختن یک کسب و کار سود آور جدی هستید پس کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام را انتخاب کنید.

کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام

دسته بندی های کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام
قسمت هایی از کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام (لذت متن)
موفق ترین افراد تاثیر گذار در اینستاگرام فقط از هشتگ های هدف گیری شده یا هشتگ های خاص برندشان استفاده می کنند. شما هم باید همین رویکرد را الگوسازی کنید. استفاده از هشتگ های عمومی و هرز (اسپم)(هرچیزی که یک “4” در آن باشد) به تعامل شما در بلندمدت آسیب می زند؛ چون با بازگشت پیدا نکردن تعامل از طریق کامنت یا فالو، صفحه تان دیگر فالو نخواهد شد. علاوه بر این، فالوئرهای تان به صفحه تان نمی روند تا بتوانند با هشتگ های بی شمار در هر عکس، اسپم بشوند. به نظر می رسد صفحه تان نابجاست و فالوئرها این برداشت را خواهند کرد که این یک صفحه اسپم است که توسط روبات اجرا می شود.

هیچ چیز بیش تر از محتوایی که پست می کنید، در رشد طبیعی شما در اینستاگرام نقش نخواهد داشت. به همین خاطر لازم است جایگاهی را هدف بگیرید که کاملا مناسب باشد. نه آن قدر خودتان را محدود کنید که تعداد کمی به شما علاقه مند شوند و نه آن قدر گسترده عمل کنید که هدفتان برای کسانی که اولین بار از صفحه تان دیدن می کنند، مبهم به نظر برسد. با در نظر گرفتن این مورد، اشتیاقی که دارید شاید لزوما بهترین چیز برای خلق یک صفحه ی اینستاگرام موفق نباشد. این، به خصوص وقتی مصداق پیدا می کند که هدفتان تبدیل اینستاگرام به یک پلتفرم پولساز باشد.

همیشه باید به خودتان یادآوری کنید که اینستاگرام اولین و مهم ترین پلتفرم برای وسایل الکترونیکی قابل حمل است. این یعنی چه؟ یعنی همه چیز باید جوری متناسب و بهینه شود که مردم خیلی راحت و سریع، آن ها را روی تلفن هایشان متوجه شوند. این شامل تاکتیک های روان شناختی تان می شود که افراد را وادار می کند روی صفحه ی شما متوقف شوند و با پستتان ارتباط برقرار کنند.