کتاب تونل

Tunnel
کد کتاب : 18198
شابک : 978-6003673700
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 124
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تونل اثر فرهاد کشوری

فرهاد کشوری در کتاب «تونل» با زبانی ساده و روان به تلفیق واقعیت و خیال برای بیان داستان هایی رازآلود از جهان امروزی می پردازد. گویی به دنبال بهانه ای برای زیباتر جلوه دادن دنیای وارونه ی کنونی می گردد.

کتاب تونل

فرهاد کشوری
«فرهاد کشوری» اهل خوزستان، از نویسندگان باسابقه‌ی داستان و رمان ایرانی‌ست که آثار فراوانی از او به چاپ رسیده است. رمان «مردگان جزیره‌ی موریس» در دوره‌ی سیزدهم و چهاردهم جشنواره‌ی مهرگان ادب به‌عنوان رمان برگزیده انتخاب شده، همچنین نام او در دو دوره‌ وارد فهرست کاندیدای نهایی جایزه‌ی هوشنگ گلشیری شده است. کشوری با اسلوب و روش خاصی که در نوشتن دارد، تمام این سال‌ها توانسته است مخاطبان ثابت خود را در فضای ادبیات داستانی ایران پ...
قسمت هایی از کتاب تونل (لذت متن)
دست هارا از کف پنجره برداشت و سنگینی اش را روی پاهای سستش انداخت. نگاهش را از در بسته ی حیاط گرفت و به درخت زیتون خیره شد و بعد، چند لحظه ای به دیوار تاریک آن سوی باغچه نگاه کرد. پرده را کشید و رفت روی تشک نشست. شانه هارا به خنکای دیوار داد. عرق تنش خشک شده بود. دستش را توی تاریکی جلو برد و کشید روی تشک، لبه ی پتو را گرفت و تا روی سینه کشید: «نصف قرص نخورم؟ … نه، فقط صبح و شب، حالا که نصفه شبه. کوپ کوپ دل امونم نمی ده. خواب بوده. ترس نداره… پس چرا پاهام می لرزه؟ اسب سیاه پوش چرا؟ پیغام تراب چه بود؟ اگر خواب عروسی ببینی بده، نه عزا. تازه خواب زن چپه. هرچه ببینی برعکس می شه. چه دلی داری خسرو؟ بی خبر رفتی و هول و ولا انداختی به جونم و انتظار به چشم هام. ساعت چنده؟»